וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר רחימי: "ההנהלה צריכה להחליט על השינויים שהיא רוצה לעשות"

22.1.2018 / 23:01

הירוקים ירדו למקום ה-11 אחרי הפסד חמישי ברציפות, 74:71 בנס ציונה. הבעלים רוזן והמנהל המקצועי ברודצקי שנמצא בארץ עשויים להוביל לשינוי. הכתומים חגגו: "נמאס להפסיד משחקים צמודים"

one

העונה הנוראית של מכבי חיפה ממשיכה. הקבוצה הירוקה רשמה את הפסד הליגה החמישי שלה ברציפות והעשירי מתחילת העונה, כשנוצחה 74:71 על ידי יריבתה לתחתית עירוני נס ציונה. חיפה הוליכה לאורך רוב שלבי המשחק, אבל איבדה את היתרון 4 דקות לסיום לראשונה ולא הצליחה לחזור לשלוט. בעקבות ההפסד ירדה חיפה למקום ה-11 בטבלה, מרחק ניצחון אחד בלבד מהמקום האחרון בו נמצאת בני הרצליה, מקום שמוביל בסיום העונה לליגה הלאומית.

"החטאנו עונשין בסוף, עמדנו על הקו לא זוכר כמה פעמים, אבל המון פעמים, ופשוט לא קלענו, הם קלעו סלים גדולים, גם בראון וגם קוק. בסוף יכולנו להתקיף יותר כדי
לבצע טוב יותר את ההתקפה שלנו, חבל מאוד", סיכם מאמן חיפה עופר רחימי.

מי שנמצא בארץ הוא המנהל המקצועי של המועדון, פרדריקו ברודצקי, והוא שוחח לאחר המשחק עם רחימי. בצוות המקצועי מחכים להחלטות מצד הנהלת הקבוצה, שצפויה השבוע לקבל החלטות האם לבצע זעזוע, "תחושה שלי היא קשה, יש לי אחריות על הקבוצה ועל מה שקורה פה. אני מאוד מקווה שבעזרת השם נוכל לצאת מהמצב הקשה הזה. ההנהלה צריכה להחליט על השינויים שהיא רוצה לעשות. אני מקבל את הקבוצה ומאמין בשחקנים שלי מכל הלב".

בצד המנצח, הרבה מאוד אוויר השתחרר בעירוני נס ציונה, שרשמה ניצחון שני ברציפות ועלתה למקום העשירי בטבלה. "לחבר'ה נמאס להפסיד את כל המשחקים הקרובים, לא שיחקנו כדורסל טוב, בחצי הראשון גם שמרנו רע מאוד אבל כל הזמן היינו שם, כל הזמן נשארנו, נלחמנו על להשאר במשחק, כל הזמן עשינו עצירות כדי לחזור למשחק. ההקרבה והאגרסיביות והלב הגדול הכריעו את המשחק", סיכם המאמן נדב זילברשטיין.

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
השינוי בדרך? עופר רחימי/יוסי ציפקיס

נס ציונה קיבלה הערב 39 נקודות מהשחקנים הישראלים שלה, "אמרתי שבוע שעבר גם, אין פה דרכונים", אמר זילברשטיין, "זאת קבוצה, וזה הכוח שלנו, ברגע שהבנו את זה, מלבד שבוע המעידה נגד אילת והרצליה, אנחנו הרבה זמן שם ועושים דברים טובים ויפים. אנחנו קבוצה, וכל יום זה יכול להיות מישהו אחר, בשבוע שעבר זה התחלק יפה מאוד בין השחקנים וגם היום".

על ההתעלות של גארי בראון בסיום המשחק וההחלטה לא להלביש עדיין את קאליף וואייט הוסיף המאמן: "אני עדיין חושב שחסר לנו גו טו גאיי וזה יעזור לגארי להוריד ממנו לחץ. לגבי קאליף, אנשים אמרו לי שאני לוקח פה הימור, ואני שמח שזה השתלם, בשני האימונים האחרונים התחלתי להרגיש אותו ושהוא מקבל את הרגליים שלו. אם הוא ימשיך בהתקדמות שלו אני מאמין שבראשון נראה אותו משחק".

עוד באותו נושא

עירוני נס ציונה ניצחה 71:74 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully