וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה ניצחה 71:74 את מכבי חיפה, עירוני נהריה הביסה 61:88 את הפועל אילת

נס ציונה הנחילה הפסד חמישי רצוף לירוקים הקורסים והמשיכה את הבריחה מהתחתית. נהריה חגגה על חשבון הדרומיים. אלכס יאנג בלט עם 20 נקודות. מכבי אשדוד הביסה את מכבי ראשון לציון 82:106

one

המחזור ה-14 בליגת העל בכדורסל ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים: עירוני נס ציונה ניצחה את מכבי חיפה השוקעת 71:74. עירוני נהריה לא השאירה שום סיכוי להפועל אילת עם 61:88. במשחק נוסף מכבי אשדוד הביסה את מכבי ראשון לציון 82:106.

טל דן שחקן עירוני נס ציונה, זאק גראהם שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
טל דן מנס ציונה מול זאק גראהם ממכבי חיפה/יוסי ציפקיס

עירוני נס ציונה - מכבי חיפה 71:74

צפו בתקציר המשחק

עירוני נס ציונה המשיכה את מסע ההיחלצות המרשים שלה מהתחתית עם ניצחון דרמטי על הירוקים הקורסים. דווקא חיפה הייתה זו שפתחה את המשחק טוב יותר והובילה בפער דו ספרתי. אבל כמו במקרים רבים אחרים העונה חיפה פשוט לא עמדה בקצב, עשתה טעויות רבות במחצית השנייה ואיבדה את המשחק בדרך להפסד ליגה חמישי ברציפות. האם ג'ף רוזן יבצע מהלכים דרמטיים בעקבות ההפסד?

מהלך המשחק:

הירוקים פתחו את המשחק בסערה והובילו 3:13 אחרי ארבע וחצי דקות. בסיום הרבע הראשון היתרון של מכבי חיפה עמד על 12:23. בתחילת הרבע השני נס ציונה נכנסה למשחק ושלשה של אלעד הופמן הורידה את היתרון של חיפה ל-20:23 בלבד. עד המחצית הירוקים שוב ברחו בהנהגת זאק גראהם והובילו 30:38.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
לחוץ. מאמן מכבי חיפה עופר רחימי/יוסי ציפקיס
אלעד הופמן, אלישי כדיר, שחקני עירוני נס ציונה. יוסי ציפקיס
אלישי כדיר ואלעד הופמן מנס ציונה/יוסי ציפקיס

נס ציונה פתחה טוב יותר את הרבע השלישי כששלשה של דקוואן קוק הורידה את ההפרש הירוק ל-39:43 בלבד. אבל מכבי חיפה עמדה בלחץ בשלב זה והובילה 54:60 עשר דקות לסיום. נס ציונה עלתה לרבע האחרון בטירוף וסל של אלעד הופמן העביר את היתרון לקבוצה הביתית 61:62. בשלב הזה החל על הפרקט משחק חתול ועכבר דרמטי כששתי הקבוצות לא אישפרו ליריבה לברוח ותוך כדי הרבו להחטיא ולבצע טעויות רבות.

תקציר: נס ציונה - מכבי חיפה 71:74. יוסי ציפקיס
עוז בלייזר ממכבי חיפה עם הכדור/יוסי ציפקיס
נדב זילברשטיין, מאמן עירוני נס ציונה. יוסי ציפקיס
מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין/יוסי ציפקיס

מהלך של סל ועבירה של גארי בראון שלוש דקות לסיום העלה את נס ציונה ל-66:70. זאק גראהם הגיב במהלך שלוש משלו וחיפה צימקה ל-69:70. בדקות הסיום הידיים של נס ציונה רעדו פחות והחבורה של נדב זילברשטיין חגגה ניצחון 71:74. מכבי חיפה עם הפסד ליגה חמישי רצוף.

קלעו לנס ציונה: דקוואן קוק 16 נקודות, גארי בראון רמירז 13, נאור שרון 11, טל דן 10, אלישי כדיר 8, אלעד הופמן 7, טאליב זאנה 4, רביב פיטשון 3, ג'רון ג'ונסון 2

קלעו למכבי חיפה: זאק גראהם 18 נקודות, אנג'ל רודריגז 14, עוז בלייזר ורג'י באקנר 11 כ"א, ווילי וורקמן 8, ברנדון באומון 4, דגן יבזורי 3, גוני יזרעאלי 2

דקוואן קוק, שחקן עירוני נס ציונה. יוסי ציפקיס
דקוואן קוק מנס ציונה מוביל כדור בדרך לניצחון חשוב/יוסי ציפקיס
איגור נסטרנקו, שחקן עירוני נהריה,. אדריאן הרבשטיין
איגור נסטרנקו מול הגנת אילת שלא הייתה קיימת ברוב הדקות/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - הפועל אילת 61:88

צפו בתקציר המשחק

הקבוצה של אריק אלפסי הגיעה נחושה לצאת מהמשבר ולקטוע רצף של חמישה הפסדי ליגה וזה בדיוק מה שקרה מול אילת הלא יציבה. נהריה נטלה את ההובלה בדקות הפתיחה ולא הביטה לאחור במשך המשחק כולו. הקבוצה הדרומית לא הופיעה למשחק ולא היוותה יריבה ראויה במשחק הערב. אלכס יאנג הוביל את קלעי נהריה שמקווה לצאת כעת לדרך חדשה. 19 של ג'ורדן לויד היו רחוקים מאוד מלהספיק לדרומיים שסוגרים הפסד שני בשלושה משחקים.

מהלך המשחק:

נהריה פתחה טוב יותר וליי אפ של אלכס יאנג העלה את הקבוצה הביתית ליתרון 11:18. אחרי עשר הדקות הראשונות נהריה הובילה 15:23. השליטה המוחלטת של הקבוצה הביתית נמשכה גם ברבע השני כששלשה של קורי וובסטר הטיסה את נהריה ל-27:45. במחצית החבורה של אלפסי הובילה 31:49.

דרווין קיצ'ן, שחקן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
היה חלש מול האקסית. דרווין קיצ'ן מהפועל אילת/אדריאן הרבשטיין
שרון דרוקר, מאמן הפועל אילת,. אדריאן הרבשטיין
היום שום דבר לא עבד. מאמן הפועל אילת שרון דרוקר/אדריאן הרבשטיין

ברבע השלישי אילת ניסתה להראות סימני חיים, אבל נהריה הפגינה שליטה ולא איפשרה לחבורה של שרון דרוקר לחזור. התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות: 42:61 לנהריה. את הרבע האחרון הקבוצה של אריק אלפסי פתחה בריצת 0:7 ועלתה ליתרון 42:68. תוצאת סיום: 61:88 לנהריה שמקווה כעת לצאת לדרך חדשה.

קלעו לעירוני נהריה: אלכס יאנג 20 נקודות, יונתן שולדבראנד 16, סטו דגלאס 13, קורי וובסטר ודנזל ליבינגסון 9 נק' כ"א, טיירון נאש 8, איגור נסטרנקו 6, זיו בן צבי 5, הנרי הריסון 2,

קלעו להפועל אילת: ג'ורדן לויד 19 נקודות, דימיטריוס טרידוול 15, עמית שמחון 11 נקודות, דרווין קיצ'ין 6, אייזק רוזפלט 4, עפיק ניסים ועמית עבו 3 כ"א

תקציר: עירוני נהריה - הפועל אילת 61:88. אדריאן הרבשטיין
שחקני נהריה אחרי עוד מהלך מוצלח/אדריאן הרבשטיין

מכבי אשדוד - מכבי ראשון לציון 82:106

צפו בתקציר המשחק

מכבי אשדוד שפתחה את העונה בצורה חלשה מאותת כי צריך לקחת אותה ברצינות עם ניצחון רביעי ברציפות. הקורבן הפעם הייתה מכבי ראשון לציון שלא הצליחה לעמוד בקצב. אשדוד, אגב, נקמה בקבוצה מעיר היין על התבוסה 80:58 בסיבוב הראשון. הערב החבורה של בראד גרינברג, שחסרה את טרנס ווטסון שהחליט לעזוב, נטלה את ההובלה לקראת סיום הרבע הראשון ולא שמטה את היתרון עד הסיום. קמרון לונג עם 21 נקודות וסק הנרי עם 20 הובילו את אשדוד. 21 של מארק טולפסון לא הפסיקו לראשון לציון לה זה הפסד ליגה שני ברציפות.

מהלך המשחק:

ברבע הראשון התפתח משחק קצבי ונטול הגנות. שלשה של גיל אמיתי בשניות הסיום העלתה את אשדוד ל-28:33 בסוף הרבע הראשון. הדהירה של המקומיים נמשכה גם ברבע השני ושלשה של סק הנרי חמש דקות ברבע השני הטיסה את אשדוד ל-32:47. עד הבאזר ראשון לציון צימקה מעט בדרך לתוצאת מחצית של 48:58 לאשדוד.

ברבע השלישי ניסיונות הקאמבק של ראשון לציון לא צלחו, אשדוד המשיכה להוביל בפער דו ספרתי וירדה להפסקה האחרונה ביתרון 67:80. בתחילת הרבע האחרון ההפרש האשדודי טיפס ל-75:97 והספקות על זהות המנצחת הוסרו סופית. תוצאת סיום: 82:106 לאשדוד שרושמת ניצחון ליגה רביעי רצוף.

קלעו למכבי אשדוד: קמרון לונג 21 נקודות, סק הנרי 20 נקודות, גיל אמיתי 14, נמרוד לוי 12, אדם אריאל ואלכס צ'וברוביץ' 10 נק' כ"א, ג'רלד לי 9 נק', נתנאל ארצי וטראוויס ווריק 5 כ"א

קלעו לראשון לציון: מארק טולפסון 21 נק', דרו קרופורד וג'ייסון סיגרס 19 נק' כ"א, מרפי הולוואי 10, אבי בן שימול 6, ניב בלוב 5, ניצן חנוכי 2

שחקני מכבי אשדוד. לירון מולדובן
קבוצה בקו עלייה. מכבי אשדוד/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully