וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זועמת על איתי שגב, תדרוש ממנו פיצוי על שחרורו

23.1.2018 / 9:30

ראשי הקבוצה ערכו שיחות ארוכות לנוכח דרישת השחקן להשתחרר: חיפה, אילת והרצליה המועמדות לצרפו. יריבת הצהובים ביורוליג ביום שישי, מילאנו, ממשיכה לנצח, וספאחיה הזהיר: לא אשלים עם רפיון בהגנה

one

ראשי מכבי תל אביב ערכו ביניהם לא מעט שיחות בנושא איתי שגב, ועל אף שהקבוצה הודיעה כי לא תשחרר את השחקן, במועדון מבינים כי לא ניתן להחזיק שחקן בכוח ונראה שזמנו של שגב בקבוצה קצוב. כזכור שגב ביקש לאחרונה הבהרות מההנהלה על מעמדו המקצועי, והביע את מורת מורו על הדקות המועטות להן זוכה כשהוא מבקש להשתחרר. בתגובה ההנהלה הודיעה על הדחתו מתפקיד הקפטן.

עוד בנושא:

שגב אקספרס: מתי ולאן יעזוב איתי שגב את מכבי תל אביב?
איתי שגב הודח מתפקיד קפטן מכבי תל אביב, ג'ון דיברתולומאו יחליפו
"נהרסה הזדמנות לקריירה גדולה": צומת הדרכים של איתי שגב
גורם במכבי תל אביב: "אולי שגב עושה את זה בכוונה אחרי כל מה שקרה"

איתי שגב שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
פרשה שמעיבה על הקבוצה. שגב/יוסי ציפקיס

בשיחות פנימיות שוחחו קברניטי המועדון על כך שיבקשו פיצוי משגב תמורת שחרורו. ישנן שלוש קבוצות עיקריות כמועמדות לקלוט אותו עליהן מדברים בתוך המועדון: מכבי חיפה, הפועל אילת ובני הרצליה.

אתמול, לפני האימון, נערכה פגישה עם שגב, בה נמסר לו כי לא ישמש יותר כקפטן, ובאסיפת השחקנים לפני האימון הוצג ג'ון דיברתולומאו כקפטן החדש. הדחתו מתפקיד הקפטן היא שלב ראשון לפני השחרור הבלתי נמנע.

במכבי שורר כעס על שגב, וכזכור, ביום ראשון אמר גורם במועדון לגבי המשחק מול גלבוע/גליל: "איתי הדאיג לא מעט אנשים במכבי. חלק אמרו שאולי הוא עושה את זה בכוונה אחרי כל מה שקרה. אולי הוא מנסה להשיג ככה דרך לצאת מהקבוצה".

בתוך כך, במכבי תל אביב מתכוננים לקראת המשחק החשוב מול מילאנו ביום שישי ביורוליג, כשהמאמן נוון ספאחיה הדגיש בפני השחקנים כי הרפיון בהגנה ואיבודי הכדור לא מקובלים עליו ושהוא לא מוכן לעבור עליהם לסדר היום.

הצהובים ייצאו לאיטליה ביום רביעי. מילאנו נחשבה עד לפני שבוע אולי לקבוצה החלשה ביורוליג, אבל מגיעה במומנטום חיובי אחרי ניצחונות על מלאגה ובוויטוריה. אנדרו גאודלוק, אקס מכבי תל אביב, נעדר אתמול בגלל שפעת ממשחק הליגה של קבוצתו. במשחק מילאנו ניצחה 80:82 את קרמונה מדאנק ניצחון על הבאזר של קוזמינסקאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully