וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגב אקספרס: מתי ולאן יעזוב איתי שגב את מכבי תל אביב?

22.1.2018 / 17:30

אחרי שהודח מתפקיד הקפטן, ההערכות הן שהסנטר הצעיר לא יגמור את העונה במכבי תל אביב, והכל כפוף למשא ומתן. וואלה! ספורט עם תמונת הקבוצות המלאה שעשויה לקלוט אותו, כולל המאמנים לשעבר והקשר להצבעות במנהלת הליגה

one

המלחמה של איתי שגב בשחרורו ממכבי תל אביב עלתה היום (שני) שלב כשהצהובים הודיעו כי תפקיד הקפטן נשלל מהשחקן והועבר לג'ון דיברתולומיאו, וזאת לאחר שנציגיו של שגב נפגשו בפעם השנייה עם הנהלת הקבוצה וביקשו להשתחרר. כזכור, בשבוע שעבר ביקש שגב בפעם הראשונה לעזוב את המועדון, ובשתי הפעמים נענה בשלילה.

למרות שבמכבי תל אביב מתעקשים בשלב הזה, ההערכות של גורמים משני הצדדים הן ששגב לא יסיים את העונה בקבוצה, וכעת השאלה העיקרית היא לא האם יעזוב, אלא מתי יעזוב. לשחקן יש חוזה עד לסיום העונה, שסביר להניח שאחת מקבוצות הליגה שמעוניינות לצרפו תסכים לקחת על עצמה, אך המלחמה בשלב הזה בין הצדדים היא מסר גם על הפיצוי שמכבי תל אביב עשויה לדרוש על שחרור מוקדם של הסנטר בן ה-22.

אז מי הן אותן הקבוצות שעשויות לקלוט את שגב? במכבי תל אביב לא ישלחו את השחקן להפועל ירושלים, שאמנם צריכה שחקן פנים, אך נחשבת ליריבה העיקרית של הצהובים על האליפות. גם הפועל תל אביב והפועל חולון לא בתמונה בשל העובדה שלשתיהן שחקני פנים ישראלים בכירים.

קבוצות נוספות שהסבירות להגעה עליהן די נמוכה הן מכבי ראשון לציון, הפועל גלבוע/גליל ועירוני נהריה. לשתי הראשונות יש שחקן פנים ישראלי דומיננטי שספק אם ירצו לפגוע במעמדו - עידן זלמנסון ובן אלטיט בהתאמה, ואצל השלישית איגור נסטרנקו ויהונתן שולדבראנד רושמים עונה טובה יחסית, ולא נראה כי ירצו לצרף דווקא בעמדה זו שחקן.

עוד בנושא

איתי שגב הודח מתפקיד קפטן מכבי תל אביב, ג'ון דיברתולומאו יחליפו
"נהרסה הזדמנות לקריירה גדולה": צומת הדרכים של איתי שגב
גורם במכבי תל אביב: "אולי שגב עושה את זה בכוונה אחרי כל מה שקרה"

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. מגד גוזני
היכן הוא ינחת? איתי שגב/מגד גוזני

רשימת המועמדות:

בני הרצליה - המועדון מהשרון נמצא במקום האחרון בטבלה, מחזיק בישראלי אחד בעמדות הפנים, יונתן מור, שלא נחשב לבכיר, ואין באפשרותו לבצע שינויים בעמדות הזרים. בנוסף לני רקנאטי, הבעלים של הרצליה, ביחסים טובים עם הצהובים, ואריק שיבק היה זה שנתן לשגב אשראי גדול מאוד בסיום העונה שעברה במכבי תל אביב. אם יילך להרצליה סביר להניח שיקבל דקות משחק רבות.

מכבי חיפה - קבוצה נוספת שנמצאת בירידה גדולה היא הקבוצה של עופר רחימי, שהגבוה הישראלי היחיד שלה, דניאל קופרברג, מקבל דקות למרות שנמצא בכרטיס הכפול בליגה הלאומית בהפועל עפולה. לחיפה יש היסטוריה של עסקאות עם מכבי תל אביב, והיא נטלה על עצמה בעבר את חוזיהם של אלישי כדיר ודרור חג'ג', אך לא ברור האם ציפיותיו של שגב יתממשו במועדון לאור הציטוט של עוזר המאמן תומר שטיינהאור בכתבה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר: "שגב קלאסי להיות שחקן משלים, אם הוא בא לקבוצה כמו מכבי חיפה ויחשוב שהוא שחקן מוביל, הוא יטעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תומר שטיינהאור עוזר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא בונה על שגב כשחקן מוביל. תומר שטיינהאור/ברני ארדוב

הפועל אילת - הקבוצה של שרון דרוקר מחזיקה בשני ישראלים בעמדות הפנים - אייזיק רוזפלט ועמית ביר-כץ, לצד דמטריוס טרידוול, אך בשלב הזה נותר לה רק חילוף זרים אחד עד לסיום העונה, והיא לא מחפשת עוד שחקן פנים. דווקא הגעה של שגב לאילת, וחבירה לדרוקר, מאמנו בנבחרת העתודה, נראית הגיונית, אך כמות דקות המשחק שמחכה לו שם לא ברורה.

מכבי אשדוד/באר טוביה - עוד קבוצה שנוהגת לקלוט שחקנים מקבוצות אחרות, ועשתה זאת רק העונה עם נמרוד לוי ממכבי תל אביב ואלכס צ'וברביץ' מהפועל חולון. הקשר בין המועדונים נחשב לטוב מאוד, כשאשדוד נהגה ללכת עם מכבי תל אביב בהצבעות במנהלת הליגה במשך שנים. אפשרות של הגעה לאשדוד עד לסיום העונה, ולאחר מכן מעבר למועדון חדש היא בהחלט הגיונית, למרות שלקבוצה יש שלושה שחקני פנים.

עירוני נס ציונה - לפני שנתיים התאכזבו בנס ציונה כשלא הצליחו לצרף את שגב שהלך למכבי תל אביב, למרות שנציגיו היו מעוניינים להגיע לנס ציונה. לכתומים יש ישראלי בכיר בעמדות הפנים, אלישי כדיר, שלא מציג יכולת טובה העונה, וחוץ ממנו רק שחקן פנים אחד נוסף - טאליב זאנה. בכל הנוגע לתפקיד בקבוצה ודקות משחק, שגב ימצא את עצמו בנס ציונה. הבעיה היא שנס ציונה נחשבת חלק מהאופוזיציה של מכבי תל אביב במנהלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully