וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איתי שגב הודח מתפקיד הקפטן, ג'ון דיברתולומאו יחליפו

22.1.2018 / 10:27

הצהובים הודיעו כי הסנטר שוב ביקש לעזוב, נדחה ולכן לא ישמש כקפטן: "באחריות הקפטן לייצג את ערך הצלחת הקבוצה מעל ההצלחה האישית". גורם: "קשה להאמין שיישאר, הוא רוצה להתפתח"

one

מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) כי איתי שגב הודח מתפקידו כקפטן הקבוצה, משום שביקש פעם נוספת לעזוב את המועדון. מי שיחליפו בתפקיד הוא ג'ון דיברתולומאו, שהצטרף למועדון רק בקיץ החולף. בשבועות האחרונים הביע שחקן הפנים הצעיר את מורת רוחו מההזדמנויות להן הוא זוכה מהצוות המקצועי. מול גלבוע/גליל ביום שבת קיבל 8 דקות בלבד, וגורמים בהנהלה כעסו על התצוגה שלו. "איתי הדאיג אתמול לא מעט אנשים במכבי", אמר אמש גורם במועדון לוואלה! ספורט. "חלק אמרו שאולי הוא עושה את זה בכוונה אחרי כל מה שקרה. אולי הוא מנסה להשיג ככה דרך לצאת מהקבוצה".

"מכבי תל אביב מבקשת להודיע כי ביום ראשון, בפעם השניה בתקופה האחרונה, נציגיו של איתי שגב מסרו לנציגי ההנהלה כי השחקן מבקש לעזוב. בשלב זה הבקשה נדחתה", נמסר מהמועדון הצהוב. "איתי שגב הוא שחקן חשוב ומוערך במכבי, אולם לא ישמש יותר כקפטן מהסיבה הפשוטה ולפיה שחקן שמבקש לעזוב את קבוצתו לא יכול להיות זה שמוביל אותה וכי באחריות הקפטן לייצג את ערך הצלחת הקבוצה מעל ההצלחה האישית. איתי יישאר שחקן מן המניין, ג'ון דיברתולומאו ישמש כקפטן מכבי תל אביב".

שגב, כאמור, נחוש לעזוב את הקבוצה, אולם בין נציגיו למכבי תל אביב קיים מאבק. גורמים המעורים בנושא מעריכים: "איתי יעזוב את הקבוצה. הוא רוצה להתפתח, קשה להאמין שהוא יישאר בקבוצה, זה עניין של זמן. זה לא שאלה של אם, אלא של מתי ולאן הוא יעזוב".

שגב (22) מקבל העונה 12.5 דקות בלבד בליגת העל, בהן הוא מעמיד ממוצעים של 4.1 נקודות ו-3.5 ריבאונדים לערב. ביורוליג ממוצעיו עומדים על 1.5 נקודות ו-2 ריבאונדים, ב-8 דקות לערב.

עוד בנושא:

"נהרסה הזדמנות לקריירה גדולה": צומת הדרכים של איתי שגב
גורם במכבי תל אביב: "אולי איתי שגב עושה את זה בכוונה אחרי כל מה שקרה"
מכבי תל אביב: איתי שגב ידרוש הבהרות על מעמדו במועדון

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. יוסי ציפקיס
בינתיים הוא נשאר. איתי שגב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully