וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איתי שגב ידרוש הבהרות על מעמדו במועדון

13.1.2018 / 23:32

הקפטן לא מרוצה ממיעוט הדקות, הצהובים מעוניינים להשאירו. נבן ספאחיה על ה-86:90 הקשה על בני הרצליה: "אנחנו חייבים לשחק בצורה עקבית יותר, ולא להתחיל לשחק רק במחצית"

one

מכבי תל אביב נאלצה לעבוד קשה מאוד הערב (שבת), לפני שגברה על בני הרצליה 86:90. הצהובים התקשו מול נועלת הטבלה ונזקקו להתעלות של פייר ג'קסון (17 נקודות, לא מעט מהן ברבע האחרון) כדי להימנע מהפתעה, בשבוע הכולל גם משחקי יורוליג מול אולימפיאקוס והכוכב האדום בלגרד, ומשחק ליגה מול גלבוע/גליל.

"הקבוצה שלנו נאבקה, למרות שבעשרים הדקות הראשונות לא הופענו", אמר נבן ספאחיה. "זה סיפור חוזר העונה, שאנחנו משחקים משחקים סמוכים ביורוליג ובליגה המקומית, אבל לפחות ניצחנו. גם הרצליה הציגה מאבק ומשחק מדהים הערב. המשחק מול באמברג גזל מאיתנו הרבה אנרגיה, אנחנו חייבים לשחק בצורה עקבית יותר, עבור מכבי כל משחק הוא חשוב וחייבים לגשת לכל משחק באותה גישה ולא להתחיל לשחק רק במחצית".

כשספאחיה נשאל האם פייר ג'קסון הציל את הקבוצה הערב, השיב המאמן: "הוא לא הציל אותי, הוא הציל את עצמו ואת החברים בקבוצה. כולנו ביחד, זה לא שמצאתי אותו ברחוב ושמתי אותו בקבוצה, הוא חלק מאיתנו".

הקפטן איתי שגב ייפגש השבוע עם אנשי המועדון כדי לקבל הבהרות לגבי מעמדו בקבוצה. השחקן לא מרוצה מדקות המשחק המעטות אותן הוא מקבל (12.9 בממוצע למשחק בליגה, 8.4 ביורוליג), אולם במכבי תל אביב מעוניינים לעת עתה להשאירו.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את בני הרצליה 86:90

שחקני מכבי תל אביב אלכס טיוס, איתי שגב. מגד גוזני
לא מרוצה. שגב עם טיוס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully