וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: דאנק ניצחון לקוזמינסקאס ומילאנו, גאודלוק נעדר

הפורוורד הליטאי העניק לקבוצה של פיאניג'אני ניצחון 80:82 על קרמונה עם סל ניצחון מרשים ו-10 נקודות, אקס הצהובים לא שיחק בשל פציעה. ב-ESPN מנתחים: הסיכוי שיובל זוסמן ייבחר בדראפט

one

יובל זוסמן נכלל ברשימת עשרת הכישרונות האירופיים המעניינים של ESPN לקראת דראפט 2018. הגארד בן ה-19 של מכבי תל אביב זכה למעקב צמוד במשחק של הצהובים מול ריאל מדריד בתחילת החודש, בו קבע שיא עונתי ביורוליג עם 9 נקודות ב-20 דקות. ולהלן הרשמים:

"זוסמן נמצא בסיטואציה נפלאה כדי להתפתח תחת נבן ספאחיה. יש לו תפקיד קטן ברמת היורוליג ובליגה הישראלית הוא משמעותי יותר. זוסמן לא היה שם מוכר במיוחד, אבל היכולת שהציג באליפות אירופה לנבחרות עתודה בקיץ, עם 16.3 נקודות למשחק שסייעו לנבחרת ישראל לזכות במדליית הכסף, הקפיצה את המניות שלו. הוא לא הכי אתלטי ולא שולט בכדור בצורה טובה מספיק, אבל יש לו סייז, אורך וקליעה יצבה משלוש. הוא שומר טוב על שחקני חוץ וקולע באחוזים די גבוהים מחוץ לקשת לאורך הקריירה. אם הוא אי פעם יגיע ל-NBA, סביר להניח שהוא ייכנס לנישה של שחקן ת'רי אנד די (שחקן המתמחה בשלשות והגנה)".

עוד בנושא

איתי שגב הודח מתפקיד הקפטן, ג'ון דיברתולומאו יחליפו
"נהרסה הזדמנות לקריירה גדולה": צומת הדרכים של איתי שגב
גורם במכבי תל אביב: "אולי איתי שגב עושה את זה בכוונה אחרי כל מה שקרה"

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
על הרדאר של סקאוטים ב-NBA? יובל זוסמן/ברני ארדוב

עוד נכתב כי "זוסמן אולי לא נחשב לפרוספקט מעניין במיוחד לקראת הדראפט הקרוב, אבל אפשר שיהפוך לשחקן NBA בעל ערך בשנים הבאות אם ימשיך למקצע את היכולות שלו. אין לו המון אפסייד עבור שחקן NBA, אבל אין ספק שהוא נכנס לפנקסים של הסקאוטים, שתמיד שים מין על שחקנים בגובה ובאורך שלו עם כזו יכולת קליעה".

זוסמן ממעט לשחק העונה ביורוליג, וב-11 משחקים בהם שותף קלע 1.6 נקודות בממוצע למשחק. בליגת העל, לעומת זאת, הוא מקבל קרדיט נרחב יותר מנבן ספאחיה וב-17.2 דקות בממוצע למשחק עם קולע 5.1 נקודות ומוריד 2.4 ריבאונדים בממוצע.

* מילאנו, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג ביום חמישי הקרוב, גברה 80:82 על קרמונה בזכות דאנק ניצחון דרמטי של הרכש הטרי מינדאוגאס קוזמינסקאס, שגם היה המצטיין עם 19 נקודות. אנדרו גאודלוק נעדר בשל פציעה, ונראה שהוא בספק גם למפגש מול האקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully