וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלוורדה: "סבלתי ממסי כיריב, אבל עכשיו הוא כולו שלי. הוא הטוב בעולם"

מאמן ברצלונה התמוגג מהפרעוש אחרי ה-0:5 המוחץ מול בטיס והכריז: "הליגה לא משעממת. נמשיך ללחוץ ולנצח כמה משחקים שרק נוכל". וגם: הנתון המרשים שבו איסק קואנקה מנצח את ליאונל מסי

one

אחרי שברצלונה מחצה אמש (ראשון) את בטיס 0:5 ופתחה פער של 11 נקודות בפסגה על פני אתלטיקו מדריד לאיש בספרד ולמעשה בעולם הכדורגל כולו אין ספק שהחבורה של ארנסטו ואלוורדה בדרך לזכייה ודאית באליפות ספרד. נותר רק לסגור על המועד המדויק לקיום החגיגות.

מי שאחראי לכך שאחת הליגות הבכירות באירופה נסגרה בשלב מוקדם מהצפוי הוא כמובן ליאונל מסי שלהט אמש עם צמד בדרך ל-19 שערי ליגה העונה. למסי היה גם בישול ו-12 דריבלים מוצלחים במשחק. אגב, מי שמחזיק במאזן טוב ממסי בקטגוריה האחרונה הוא דווקא איסק קואנקה שבספטמבר 2014 ביצע 13 דריבלים מוצלחים במדי לה קורוניה מול ריאל מדריד.

ב"מארקה" יצאו מגדרם כדי לשבח את הפרעוש וכתבו: "המשחק היה תקוע, אבל במחצית השנייה הכול השתנה כשהאדריכל הגדול של המהפך היה מסי. שוב נזכרנו בכך שהאיש הזה כבר בגיל 20 הדהים את העולם עם ביצועים כמו של דייגו מראדונה".

עוד בנושא
ספרד: ברצלונה הביסה את בטיס 0:5 בחוץ, הפער בפסגה גדל ל-11
נציג של מנצ'סטר סיטי הגיע למושבה כדי לעקוב אחר מנור סולומון
זידאן: "השחקנים היו זקוקים למשחק כזה". ברשת מסתלבטים על כריסטיאנו רונאלדו

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, לואיס סוארס. רויטרס
"אדריכל הניצחון". מסי עם סוארס/רויטרס

גם המאמן ואלוורדה עצמו התמוגג מהכוכב הגדול שלו ואמר: "אני שמח שאנחנו חיים בתקופה שבה אנחנו יכולים ליהנות ממנו כל משחק ומשחק. סבלתי ממנו כיריב אבל עכשיו הוא כולו שלי. הוא השחקן הכי ייחודי והכי טוב בעולם".

זה היה גם משחק מיוחד עבור איבן ראקטיץ' שהחל את הקריירה שלו בספרד אצל היריבה העירונית של בטיס, סביליה. הוא היה גם זה שפרץ את הסכר עם שער בדקה ה-59 שנתן את האות לתחילת השיטפון של ברצלונה במשחק. ואלוורדה שיבח גם את ראקטיץ' ואמר: "הוא הגורם היסודי שמאזן את הקבוצה שלנו. הוא אחד השחקנים היחידים אצלנו שיכול לעשות מגוון רחב מאוד של תפקידים על המגרש".

ולפחות כלפי חוץ, נראה שהמאמן של ברצלונה הוא בין היחידים שמנסה להבנות מתח מסוים סביב הליגה הספרדית של שנה. "אני ממש לא משועמם", קבע ואלוורדה והוסיף: "אנחנו מתכוונים להמשיך ללחוץ ולנצח כמה משחקים שרק אפשר. יש עוד משחקים רבים ורק עוד ניצחון ועוד ניצחון יקרבו אותנו אל התואר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עוד קצת מספרי מסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully