וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג של מנצ'סטר סיטי הגיע למושבה כדי לעקוב אחר מנור סולומון

21.1.2018 / 20:29

במקביל לניסיון לקדם את המעבר של קשר מכבי פתח תקוה לאנגליה, נציג מוליכת הפרמיירליג נוכח במשחק מול מכבי נתניה. גורם המעורב בעסקה: "המטרה שמנור יעבור לשם, אך העסקה מורכבת"

מערכת וואלה!

נציג של מנצ'סטר סיטי נוכח הערב (ראשון) באצטדיון המושבה ועוקב אחר מנור סולומון במשחק בין מכבי פתח תקוה למכבי נתניה (1:1). הנציג של מנצ'סטר סיטי הגיע למגרש בליווי סוכן השחקנים גלעד קצב ויחד עם אנשים נוספים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ישנו ניסיון לקדם את המעבר של סולומון לאנגליה. המטרה היא שיחתום שם רק בעוד שנה וחצי, אז אמור להסתיים שירותו בצה"ל אם יזכה לקיצור שירות. סולומון אמור לקבל אישור כזה אם יסכם באנגליה. "העסקה איננה פשוטה. היא מורכבת מאוד וכוללת פרטים רבים", אמר מקורב לעסקה. "המטרה היא כמובן שמנור יעבור לשם, אבל קודם צריכים להתקדם".

עוד בנושא:
ניסיון לקדם את עסקת מנור סולומון למנצ'סטר סיטי
מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה סיימו ב-1:1 רווי החמצות

נציג מנצ'סטר סיטי (מימין) במושבה עם הסוכן גלעד קצב. מערכת וואלה!
צופה במנור סולומון. נציג מנצ'סטר סיטי ביציע עם גלעד קצב/מערכת וואלה!

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר אמר לאחר המשחק: "אין צדק בכדורגל. היינו שותפים למשחק גדול, מי שראה אותו נהנה. היו הרבה מצבים, המון מהם אצלנו. זה עוול שלא הבקענו עוד, אבל אקח את זה שיש לי קבוצה חזקה וטובה, הגנתית והתקפית. אם נמשיך ככה, העתיד יהיה ורוד. ביטלנו קבוצה חזקה מאוד, את כל הכלים הטובים שלהם הצלחנו לבטל. לצערי ניצול מצבים זה שם המשחק, והיום לא היינו טובים בו. חבל. היה חסר לנו הגרוש ללירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שרון מימר, מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"אין צדק בכדורגל". שרון מימר/ברני ארדוב

מנגד, מאמן מכבי נתניה שי ברדה אמר: "המחצית הראשונה היתה חלשה מאוד, הפסדנו את הכדורים השניים, לא הגענו למשחק. מזל שבמחצית זה היה 0:0. במחצית השנייה ראינו ניצוצות של נתניה, אנחנו תמיד משחקים קדימה. מזל שבסופו של דבר פתח תקוה לא ניצלה את המצבים שהיו לה. צריך לדעת להרוג את המשחק ולהבקיע את השני, זה לא קרה היום והתוצאה משקפת. נמשיך הלאה".

על השער של דודי תירם: "אני לא יודע אם מישהו האמין, אבל דודי תמיד מאמין וזה מה שמגיע לו על ההשקעה הבלתי פוסקת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully