וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין אין חוזה חדש: זהבי מחכה לגוואנגז'ו, סוזה מפנטז על צירופו

17.1.2018 / 19:02

אחרי למעלה משבוע, השיחות המתקיימות בין הכוכב הישראלי לראשי המועדון עדיין לא הבשילו להסכם חדש. מאמנו לשעבר במכבי תל אביב מעוניין לשחזר את שיתוף הפעולה ועשה צעד ראשון בכיוון

מערכת וואלה!

למעלה משבוע עבר מאז שערן זהבי נחת בסין, ולמרות הרצון והכוונה של גוואנגז'ו R&F לפתוח את החוזה של הישראלי ולשדרג אותו לשביעות רצונו, כיאה למעמדו כמלך השערים של הליגה הסינית, הדברים עדיין לא קורים. עוד בטרם חזר זהבי לעיר, ראשי המועדון הביעו הסכמה לפתוח את החוזה שלו פעם נוספת, וככל הנראה השיחות שמתקיימות בין הצדדים עדיין לא הבשילו לכדי הסכם חדש שירצה את השחקן.

בימים האחרונים טענו בסביבתו של זהבי שהוא לא מתכוון להתייחס ולהגיב למשא ומתן על חוזה חדש, אלא רק כאשר ייחתם הסכם או לחילופין יוחלט על מכירתו. מי שנמצא בעמדת המתנה ועוקב בדריכות אחר הנעשה בגוואנגז'ו הוא פאולו סוזה. המאמן הפורטוגלי של טיאנג'ין קוואנג'יאן, שרוצה מאוד את הישראלי איתו שיתף פעולה בהצלחה במכבי תל אביב, יודע שגם הוא נדרש לעשות פעולות כדי להשאיר אופציה לאיחוד.

סימנים ראשונים לכך שסוזה כנראה פועל בכיוון אפשר למצוא בהשארתו של אלשנדרה פאטו הברזילאי מחוץ לסגל של טיאנג'ין לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות של אסיה. בסגל למפעל נמצאים רק שני זרים לא אסייתים (אקסל ויטסל ואנתוני מודסט) מתוך שלושה שרשאיות הקבוצות הסיניות לרשום, ובסין מדווחים שיש חוסר שביעות רצון מכושרו של פאטו. במסגרת מחנה האימונים של הקבוצה בדוחא, החלוץ הברזילאי נשלח לאימוני הרחבה עם שלושה אנשי צוות בניסיון אחרון להחזירו לכושר לפני הרישום הסופי למפעל היבשתי בשבוע הבא, אחרת המועדון יוותר עליו ויביא זר אחר במקומו.

עוד בנושא

ליגיונרים: צמד לבן חיים במשחק הכנה, קבהא קיבל את סרט הקפטן
מרואן קבהא: "אני אחד מהקשרים הטובים בארץ, מי שתיקח אותי תרוויח"
המהפך של הכדורגל הישראלי? קבוצות שיחתימו פחות זרים יזכו לבונוסים כספיים

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. צילום מסך
יישאר בגוואנגז'ו? ערן זהבי/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully