וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן קבהא: "אני אחד מהקשרים הטובים בארץ, מי שתיקח אותי תרוויח"

שחקנה של מאריבור התראיין לתכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" וסיפר על החיפוש אחר אתגר חדש, הסיבות לחזרה אפשרית לישראל ועל ההצלחה: "אני מקבל את ההערכה והכבוד שלא קיבלתי בארץ"

אתר רשמי

שחקן מאריבור ונבחרת ישראל, מרואן קבהא, התראיין היום (ראשון) לתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט "טוכמן וחמי" וסיפר על ההתעניינות מצד הקבוצות הגדולות בליגת העל, הרצון לעזוב את מאריבור ולמצוא אתגר חדש והאמונה בכך שהוא אחד מהקשרים הכי טובים בארץ.

קבהא פתח ואמר: "יכול להיות שאסיים את העונה במאריבור, אבל בכדורגל אי אפשר לדעת. עדיין אין לי אף הצעה קונקרטית. חזרנו לסלובניה ביום שישי ואני מתאמן עם הקבוצה כרגיל. עד עכשיו קיבלתי את כל ההחלטות שלי לבד, גם כשעברתי למאריבור כי זה מה שרציתי".

על חזרה אפשרית לישראל: "יש עניין של המשפחה שלי, האישה והילדה, ולא הכל תלוי בי. אני לא חוזר בארץ בכל מצב, זה ברור. יש לי כמה הצעות מחו"ל ואני אבדוק את כולן עד סוף חלון ההעברות ואבחר את הדבר הכי טוב בשבילי מבחינה מקצועית. הפועל באר שבע ומכבי תל אביב רוצות אותי והעניין היחיד הוא העניין הכספי מול מאריבור, שדורשת מיליון יורו. אין עדיין הצעה רשמית וכרגע זה רק דיבורים בין המועדונים לסוכן שלי. אני מאמין שתהיה בקרוב הצעה רשמית ונוכל לדבר. אם אחזור לישראל זה אך ורק בגלל ענייני משפחה".

עוד בנושא:

ערן זהבי מעמיק את קשריו העסקיים בגוואנגז'ו: "כבוד להיחשב לשגריר"
קני סייף: "שמעתי הרבה על אנדרלכט עוד לפני שהגעתי לבלגיה"
ליגיונרים: אברהם גרנט ונורת'איסט הפסידו 1:0 לאלופת הודו

מרואן קבהא שחקן מאריבור (משמאל) מול אלכס אוקסלייד צ'מברליין שחקן ליברפול. רויטרס
הגיע עד לצ'מפיונס. קבהא עם אוקסלייד צ'מברליין/רויטרס

ההצלחה במאריבור: "לפני שיצאתי מישראל כולם הרימו גבה ולא האמינו שאשחק בהרכב במאריבור ובסופו של דבר הצלחתי להיות שחקן משמעותי בליגת האלופות, זכיתי באליפות ובגביע והייתי השחקן הכי משמעותי בקבוצה. אני מקבל הערכה וכבוד שהיה חסר לי שהייתי בארץ ולא קיבלתי. אני שמח פה אבל אני צריך אתגר חדש".

הקשר בן ה-26 סיכם ואמר: "האנשים בארץ מושפעים מהתקשורת, שרק מסתכלת על מי שבישל והבקיע. לא מסתכלים על קשרים אחוריים שעובדים ונותנים את הנשמה ועושים את העבודה השחורה במשחק. אני יכול אם וכאשר אחזור לארץ לעזור לכל קבוצה ולהיות שחקן משמעותי. מי שתיקח אותי תרוויח בגדול. אני לא בא לשווק את עצמי, רק אומר את האמת. שחקנים שלא הצליחו בישראל אחרי מחו"ל חזרו שבעים, אבל אני לא שחקן שבע אלא להפך, אני רוצה לזכות בכמה שיותר תארים ואני צריך אתגר חדש וזו הסיבה שאני רוצה לעזוב. אני מחשיב את עצמי כאחד מהקשרים הכי טובים בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully