וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך של הכדורגל הישראלי? קבוצות שיחתימו פחות זרים יזכו לבונוסים כספיים

17.1.2018 / 15:36

על פי ההערכות, אם ההצעה תאושר, המועדונים יקבלו בונוס כספי של 300 אלף שקלים עבור ויתור על כל שחקן זר בסגל. הדיונים בנושא נמצאים בשלבי הכרעה ובקרוב תתקיים הצבעה על כך בפורום ה-18

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

סוגיית מספר הזרים שישחקו בעונה הבאה בליגת העל עומדת בפני הכרעה. בשבוע שעבר התקיימה פגישה בפורום של ועדת ההנהלה במנהלת הליגה ושבה עלה רעיון חדש שגובש באחרונה על ידי המנהלת. לפי אותו רעיון, קבוצות שיעדיפו בעונה הבאה לשחק עם פחות שחקנים זרים ויתנו יותר דקות משחק לשחקנים הישראלים יזכו לבונוס כספי על כך.

על פי הידוע, עדיין לא נקבע התעריף הכספי עבור הפחתה של שחקנים זרים בסגל, אבל ההערכה היא שהוא ינוע סביב 300 אלף שקל לפחות לשחקן אחד. משמעות הדבר כי קבוצה אשר תחתים רק ארבעה זרים תזכה לבונוס של 600 אלף שקלים. על פי המתווה המוצע גם בעונה הבאה יוכלו קבוצות להחתים שישה זרים ולשתף חמישה מהם בעת ובעונה אחת על המגרש.

בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר נכחו נציגי הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים, הפועל חיפה, הפועל אשקלון ומכבי הרצליה שמייצגת את קבוצות הליגה הלאומית. בישיבה של הוועדה המצומצמת לא הושגה הסכמה בין החברים, כך שנקבע שהנושא יעבור להצבעה בפורום ה-18 בו חברים נציגי קבוצות ליגת העל, שני נציגים לליגה הלאומית וחברים במנהלת.

עוד בנושא
הוראה חדשה של אלאך: שחקן שערך שני אימונים לא ייכלל בסגל
רסמוס סיוסטדט: "עברתי ניתוח לכריתת כליה לפני שחתמתי בהפועל חיפה"
מ.ס אשדוד במשא ומתן עם קשר פנאתינייקוס נונו רייס

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מייבאים עוד מודל אירופי. אנתוני וואקמה/ברני ארדוב

גורמים המעורים בפרטים סיפרו שהמודל המוצע נלקח מליגות שונות באירופה, כמו הליגה האוסטרית והליגה השוויצרית שם ניתן תעדוף לקבוצות שמשתפות שחקנים צעירים מתחת לגיל מסוים ובכך תורמות להתפתחות הכדורגלן המקומי. כך או אחרת, הנושא נמצא כעת בשלבי הכרעה אחרונים ובקרוב מאוד תתקיים ההצבעה בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully