וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופק פישלר חתם בבית"ר תל אביב/רמלה. סיוסטדט: "עברתי ניתוח לכריתת כליה"

17.1.2018 / 16:26

בלם הפועל חיפה שעבר לליגה הלאומית: "רציתי לשחק, מאחל להם שיזכו באליפות". השבדי העניק ראיון בארצו ודיבר על מצבו הרפואי ועל בית"ר ירושלים ("שילוב חולני של דת וכדורגל")

צילום ועריכה: קובי אליהו

רסמוס סיוסטדט הפך בחודשים האחרונים לאחד השחקנים המרכזיים בהפועל חיפה ונחשב בצדק לתגלית של ניר קלינגר. השבדי בן ה-25 היה במרבית הקריירה שלו שחקן הגנה, בהפועל חיפה הוא הוסט לקישור ונראה שהמהלך הזה עשה לו רק טוב. כעת סיוסטדט העניק ראיון מקיף לאתר ספורט בשבדיה בו דיבר באופן גלוי לב על השינויים שעברו עליו בשנה האחרונה.

סיוסטדט סיפר כי נאלץ לנדוד לקפריסין בתחילת 2017 (לאריס לימסול) אחרי שאף קבוצה שבדית לא הביעה עניין בשירותיו. יתרה מכך במהלך שהותו בקפריסין התגלה זיהום חמור בגופו והוא נאלץ לעבור ניתוח לכריתת כליה. על כך סיפר סויסטדט: "זה היה באמצע מאי, הייתי בבית חולים תשעה ימים והיו לי הרבה מחשבות. קודם כל על החיים ולאחר מכן על כדורגל. שלושה שבועות יכולתי רק ללכת ורק לאחר מכן התחלתי אימוני ריצה. אז הגיעה גם ההצעה מהפועל חיפה. האם הייתי בסכנת חיים? אני לא חושב. הרופאים נתנו לי הרגשה טובה".

על הפועל חיפה אמר השבדי: "יש לנו שחקנים איכותיים. יש לנו את גבריאל תמאש שיש לו רגל ימין שלא ראיתי אצל אף אחד מעולם. הוא מסוגל לשלוח מסירת אלכסוניות על פני 60 מטרים שינחתו ישר על הרגל שלך. זה פשוט מטורף. יש לנו שילוב טוב בין וותיקים לצעירים כך שאני מוקף בשחקנים טובים. הכדורגל הישראלי ממש טוב. לא בדקתי עליו כלום לפני זה, אבל הוא באמת טוב".

עוד בנושא
הוראה חדשה של אלאך: שחקן שערך שני אימונים לא ייכלל בסגל
מכבי פתח תקוה אישרה לשלומי ארבייטמן לחתום בהפועל רעננה
מ.ס אשדוד במשא ומתן עם קשר פנאתינייקוס נונו רייס

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע מול רסמוס סיוסטדט שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"העונה הטובה בקריירה". רסמוס סיוסטדט/ברני ארדוב

על רמת החיים בארץ העיד: "החיים פה טובים. יש לנו דירה טובה והכל בסדר. זה לא כמו באירופה, אבל חיים פה טוב. דיברתי עם ראדה פריצה לפני שבאתי והוא אמר לי שישראל מדינה פנטסטית, כל מה שהוא אמר נכון. מבחינה מקצועית נראה שזו העונה הטובה בקריירה שלי".

השחקן השבדי נשאל על בית"ר ירושלים והשפעת ארגון לה פאמיליה על הקבוצה. זאת על רקע האירועים בעונה בה שיחקו במועדון הירושלמי שני שחקנים מוסלמים, זאור סדאייב וג'בראיל קדאייב. על כך אמר סויסטדט: "יש לנו בחור בקבוצה ששיחק בבית"ר באותה עונה והוא אמר לי שזו העונה החולנית בקריירה שלו. לדבריו האוהדים איימו להרוג את נשיא המועדון ואת השוער שהתנגד לגזענות. חבל שדת וכדורגל מתערבבים בצורה כזו".

בנושא אחר, עכשיו זה רשמי: הבלם אופק פישלר עבר היום (רביעי) מהפועל חיפה לבית"ר תל אביב רמלה, זאת באמצעות נציגו אבי נימני. פישלר עוזב לראשונה את המועדון לאחר שלא זכה לדקות משחק העונה, ולאור הגעתו של ריסטו מיטרבסקי, שצפוי לפתוח בהרכב הקבוצה בגביע.

פישלר אמר לאחר החתימה: "אני שמח שהצטרף לבית"ר תל אביב רמלה, הבנתי שמדובר במועדון חם, אני מצפה להוביל את הקבוצה ולשאוף כמה שיותר גבוה". על השאלה מדוע בחר לעזוב את הקבוצה שנמצאת במאבקי צמרת ענה: "רציתי ללכת לשחק. אני מאחל להם בהצלחה ושיזכו באליפות".

(עדכון ראשון: 13:36)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל חיפה, אופק פישלר. ברני ארדוב
מגיע לליגה הלאומית. אופק פישלר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully