וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד במשא ומתן עם קשר פנאתינייקוס נונו רייס

17.1.2018 / 7:42

הפורטוגלי בן ה-27 ממעט לקבל דקות, ובעקבות המלצות חמות מעומרי אלטמן עשוי להצטרף בהשאלה עד סוף העונה. נכון לעכשיו הוא מועדף על פני המועמד השני דמיר זלומיסליץ' וגם על פני פול אדגר

נונו רייס במדי נבחרת פורטוגל הצעירה. AP
יגיע לאשדוד? נונו רייס במדי פורטוגל הצעירה/AP

מ.ס. אשדוד במגעים לצירופו של הקשר הפורטוגלי נונו רייס מפנאתינייקוס. באשדוד רוצים את השחקן בן ה-27 ואף פנו אל עמרי אלטמן שחקנה של פנאתינייקוס שהכביר במלים חמות על השחקן שאיבד את מקומו בהרכב הקבוצה ומעוניין לצאת בהשאלה עד סוף העונה כדי לצבור דקות משחק. במקביל למגעים לצירופו של רייס, נמשכות השיחות לצירופו של הקשר הבוסני דמיר זלומיסליץ' שהגעתו התעכבה בשל העובדה שהוא התעקש להישאר לצד רעייתו שאמורה ללדת בכל יום.

כרגע מעדיפים באשדוד את רייס, אבל אם הדברים מולו לא יסתדרו יחזרו לאופציית זלומיסליץ'. גם אופציית פול אדגר מבית"ר ירושלים קיימת, אבל הוא כרגע בעדיפות משנית.

במקביל לחיפושים אחר קשר אחורי, רוצים באשדוד להתחזק בחלוץ זר. אתמול (שלישי) שוחחו באשדוד עם הקשר הברזילאי אדילסון באהיה והבהירו לו שהוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת מכיוון שהוא לא בתכניות לחלק השני של העונה. הפועל כפר סבא גילתה עניין בשחקן וגם אחי נצרת רוצה מאוד את הברזילאי.

הבלם ניר ברדע לא מצליח לחזור לפעילות מלאה ושוב מתאמן בצד. הבלם היה מועמד לחזור להרכב בשל הרחקתו של ויקטור גנב, אך פציעתו לא מרפה ממנו. שחר פיבן צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד ייגור פיליפנקה מול מכבי חיפה.

צפו בביצועים של נונו רייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully