וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוראה חדשה של אלאך: שחקן שערך שני אימונים לא ייכלל בסגל

17.1.2018 / 9:26

אחרי שהורה לא לערוך מהפכות בהרכב, ההולנדי נלחם גם ב"תופעת הפציעות". מסר הועבר לשחקנים, וזו הסיבה שבגללה ורמוט לא נכלל בסגל. נמשכות השיחות לגבי קבהא, במועדון אישרו: קנדיל במעקב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"שחקן שלא ערך יותר משני אימונים בשבוע בגלל פציעה או מחלה לא יהיה בסגל במשחק בשבת. אלאך מוצא לנכון להילחם בתופעת הפציעות המדאיגה בקבוצה". את המסרים ברוח העבירו במועדון לשחקני מכבי חיפה, זאת לאור מכת הפציעות ההולכת וגוברת בקבוצה, שגרמה להיעדרותם של שחקנים רבים במהלך החודש האחרון. שחקנים בקבוצה סיפרו כי את ההנחיה הזאת שמעו בפעם הראשונה במהלך הימים האחרונים. במועדון מסבירים כי ההנחיה החדשה היא הסיבה שבגללה גילי ורמוט לא נכלל בסגל במשחק האחרון. ורמוט ערך שני אימונים לפני המשחק מול מכבי תל אביב, ועד לאחרונה שחקן שהיה חוזר לאימונים מלאים לקראת המשחק כן נכלל בו.

ההוראה של אלאך מצטרפת להוראה נוספת שלו מהתקופה האחרונה, במסגרתה הורה לצוות המקצועי לא לבצע מהפכות בהרכב עד תום העונה. יחד עם זאת, שחקנים העריכו כי גם אם לא תהיה מהפכה בהרכב במשחק הקרוב באשדוד, הצוות המקצועי יערוך יותר משינוי אחד לאור היכולת החלשה של חלק מהשחקנים. כך למשל, רועי קהת שזומן לאחרונה לשיחה שאינה חריגה עם הצוות המקצועי, עשוי לרדת לספסל. במועדון מאוכזבים מאוד מהיכולת שקהת מפגין. הפועל באר שבע לוטשת עיניים לקראת הקיץ, וכרגע לא ברור האם ישוחרר ומה האופן שבו זה יקרה. מכבי חיפה עוקבת כבר תקופה ארוכה אחר מצבו של דור אלו בבאר שבע ורוצה להחתים מגן ימני. כמו כן, במועדון אישרו את הפרסום אתמול בוואלה! ספורט על המעקב אחר מאור קנדיל מבני יהודה שגם הוא מועמד להצטרף בקיץ. אלאך משקיע מחשבה רבה בנוגע לסאגת המגנים בקיץ, ואם טאלב טואטחה ירצה לחזור לישראל ייתכן שיצטרף. בנוסף, ההערכה היא שיצרף בלם, קשר אחורי וחלוץ זרים.

עוד בנושא

"אלאך רוצה יציבות בהרכב? הפכנו לבדיחה"
רוב מאס: "לא יודע עד מתי אשאר מאמן ראשי, זה תלוי בהנהלה"

מו אלאך מנהל טכני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מנסה להילחם בפציעות. מו אלאך/יוסי ציפקיס

בחיפה עדיין מעריכים כי מאמן ימונה לקבוצה בתוך כשבועיים. גם אם ימונה כזה, ייתכן שזה יהיה מינוי עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, כך שלא נפסלת אפשרות שהנק פרייזר עשוי להגיע בקיץ מויטסה. במועדון פנו שוב להפועל רמת גן בבקשה לשחרר את עופרי ארד, אך מתברר כי ויכוח לגבי ניסוח הסעיף בהסכם יוצר בעיה. ברמת גן טוענים כי חיפה לא זכאית לקבל שחקנים שלה בחזרה ללא הסכמה מפורשת. יחד עם זאת, בחיפה מעריכים שיגיעו להסדר והוא ישוחרר.

רוב מאס ואיתי מרדכי ערכו אסיפת אתמול, בה הקרינו את תקציר המשחק ועברו איתם על הדברים הטובים והפחות טובים במשחק. שלומי אזולאי זכה למחמאות על בישול השער והאופן שבו הוא נכנס ומשנה את משחק ההתקפה. אזולאי עשוי לפתוח במקום קהת וההערכה היא שעומר דמארי יחזור לסגל על חשבון אחד משחקני ההתקפה. סטפנוס אתנסיאדיס לא ימשיך בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully