וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב מאס: "לא יודע עד מתי אשאר מאמן ראשי, זה תלוי בהנהלה"

15.1.2018 / 23:08

מאמנה הזמני של מכבי חיפה סיכם את ההפסד 3:1 למכבי תל אביב: "הם קבוצה שמשחקת המון זמן ביחד". גל אלברמן: "לא שיחקנו מספיק טוב. אנחנו לא מצליחים לשמור על יציבות"

מו אלאך מנהל טכני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
אלאך עם מאס על הספסל/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ממשיכה לאכזב. אחרי שחזרה לעניינים עם ניצחון 0:3 על הפועל רעננה במחזור הקודם, הירוקים הפסידו היום (שני) בביתם 3:1 למכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-18 ונראו די חלשים. ההפסד השאיר את החיפאים במקום ה-10 בטבלה, כשבמאזנם 19 נקודות והם במרחק 7 נקודות בלבד ממ.ס. אשדוד שנמצאת מתחת לקו האדום ותפגוש אותה ביום שבת.

מאמנה הזמני של מכבי חיפה, רוב מאס, אמר בסיום: "שיחקנו מול קבוצה שמשחקת המון זמן יחד. גם אנחנו רוצים שזה יקרה אצלנו, אבל מה שקרה היום לא דומה למה שקרה לנו במשחקים קודמים. אחרי שספגנו את השער הראשון אחרי כמה שניות לא איבדנו את הראש וניסינו לחזור, היו לנו כמה הזדמנויות. התחלנו טוב מאוד את המחצית השנייה אבל אז איבדנו כדורים מטופשים וזה גרם לנו לספוג עוד אחד ולרדוף אחריהם".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את מכבי חיפה

גל אלברמן שחקן מכבי חיפה מול אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
רוצה לייצר רצף חדש. גל אלברמן/יוסי ציפקיס

על משחק הגביע: "יש לנו עוד משחק מול אשדוד בדרך, אז אני עוד לא חושב על המשחק הזה". מאס נשאל כמה זמן הוא אמור לשמש מאמן ראשי והשיב: "אני לא יודע. זה תלוי בהנהלה".

גל אלברמן הוסיף: "קשה לדעת איך המשחק היה מתפתח אם לא היינו שער כל כך מוקדם. אם נהיה כנים לא שיחקנו מספיק טוב וגם לא יצרנו מספיק מצבים. אנחנו לא מצליחים לשמור על יציבות ולייצר רצף ניצחונות. אנחנו מסתכלים על אשדוד ביום שבת על מנת לייצר רצף חדש".

המשטרה עצרה במחצית המשחק אוהד שתקף אוהד אחר במהלך קטטה שהתפתחה בתוך היציע. החשוד בתקיפה באמצע שנות העשרים לחייו תושב רמת גן נעצר והועבר לחקירה לתחנת חיפה. מחר יבקשו החוקרים להאריך את מעצרו בבית המשפט בחיפה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully