וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: צמד לטל בן חיים, הרוש ורוני לוי ברבע גמר הגביע

שחקן ספרטה כבש פעמיים וגם בישל ב-1:4 על טיאנג'ין של פאולו סוזה, אנורתוזיס (90 דקות לשוער) העפילה לשמונה האחרונות בגביע הקפריסאי. מרואן קבהא ענד את סרט הקפטן של מאריבור

שחקן ספרטה פראג טל בן חיים. הטוויטר של ספרטה פראג, אתר רשמי
מתחיל להיכנס לעניינים. טל בן חיים מול טיאנג'ין/אתר רשמי, הטוויטר של ספרטה פראג

לא מעט משחקי ידידות התקיימו הערב (רביעי) ברחבי אירופה, וגם כמה מנציגי הכדורגל הישראלי במחוזות השונים עלו על כר הדשא. החדשות הגדולות מגיעות מכיוונו של טל בן חיים, שאחרי חצי שנה קשה מאוד בספרטה פראג אולי מתחיל להיכנס קצת לעניינים. אחרי שכבש במשחק הכנה בשבוע שעבר, בן חיים הגיע חד למפגש מול טיאנג'ין הסינית, הקבוצה של מאמנו לשעבר פאולו סוזה, כבש צמד והוסיף בישול בדרך ל-1:4. הוא כבש את הראשון שלו והשני של ספרטה בדקה ה-23, שלוש דקות לאחר מכן הוסיף עוד שער למאזנו בבעיטה חופשית, ולקינוח, הוא הוביל מתפרצת וסידר למרטין פרידק את הרביעי. אחרי שבספרטה כבר הביעו ביקורת על היכולת של בן חיים, שהגיע לקבוצה כרכש מבטיח מאוד, ואפילו נראה שהוא עשוי להיות בדרך החוצה מהמועדון, כעת נראה שאם הוא יציג את היכולת המשופרת הזו גם בליגה, אולי הדברים עוד בכל זאת יתחברו שם בין הצדדים.

* רוני לוי ואריאל הרוש (90 דקות) חגגו העפלה לרבע גמר הגביע הקפרסיאי, לאחר שאנורתוזיס פמגוסטה נפרדה ב-1:1 מאיה נאפה והשלימה 3:4 בסיכום שני המשחקים. דוגלאו (65) כבש בפנדל, אך אנורתוזיס ספגה את שער השוויון בתוספת הזמן למרות שהייתה ביתרון מספרי.

* מרואן קבהא זכה לכבוד גדול כאשר עלה במחצית מפגש הידידות של מאריבור מול הקבוצה מליגה המשנה בסלובניה, רדומייה, וקיבל את סרט הקפטן. קשר נבחרת ישראל היה שותף ל-0:7 קליל.

* מונס דאבור פתח בהרכב רד בול זלצבורג, ושיחק 45 דקות בהפסד 2:0 ליאנג בויז השוויצרית במשחק אימון.

* אלמוג כהן ואינגולשטאדט נפרדו ב-1:1 מאוניון ברלין. הקשר הישראלי פתח בהרכב והיה שותף למשחק מלא באירועים ובהצלות של השוערים משני הצדדים. בסופו של דבר, שתי הקבוצות שצמודות בטבלת הליגה גרמנית השנייה, לא הצליחו להכריע את משחק ההכנה.

עוד בנושא

עדיין אין חוזה חדש: זהבי מחכה לגוואנגז'ו, סוזה מפנטז על צירופו
מרואן קבהא: "אני אחד מהקשרים הטובים בארץ, מי שתיקח אותי תרוויח"
המהפך של הכדורגל הישראלי? קבוצות שיחתימו פחות זרים יזכו לבונוסים כספיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully