וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגור פיליפנקה: "אני מקווה להשתפר ולחזור למכבי תל אביב בעונה הבאה"

בלמה החדש של מ.ס. אשדוד התראיין לתכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" ודיבר על המעבר דרומה, עמיר תורג'מן והתחרות על חולצת ההרכב במכבי תל אביב: "הבנתי ששאר הבלמים טובים ממני"

ברני ארדוב

שחקנה החדש של מ.ס. אשדוד, הבלם הבלרוסי יגור פיליפנקה, התראיין היום (ראשון) לתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט "טוכמן וחמי" ודיבר על המעבר לאשדוד, הסיבות לחוסר ההשתלבות במכבי תל אביב והרצון לחזור בעונה הבאה למדים הצהובים.

פיליפנקה פתח ואמר: "זה קשה מאוד לשחק אחרי זמן ארוך שלא שיחקתי. שלוש השנים האחרונות כללו הרבה עליות וירידות ותמיד הייתי צריך להיות מוכן לשחק. התאמנתי בצורה מאוד חזקה כי ידעתי שכשיקראו לי אצטרך להיות טוב".

על מכבי תל אביב: "עזבתי וככה זה בכדורגל. התחלתי את העונה לא ממש טוב ולאחר מכן לא הצלחתי לקבל הזדמנויות. עכשיו שאני באשדוד אני צריך להשתפר ולהיות טוב, ואם זה יקרה אני מקווה שאחזור למכבי ואשחק שם בעונה הבאה. קיבלתי הזדמנות הוגנת ממכבי, אבל הפציעות והתחרות על ההרכב מנעו ממני לשחק. כשלא שיחקתי ידעתי שזה בגלל ששאר הבלמים היו טובים ממני והבנתי את זה".

עוד בנושא:

הבוסני דמיר זלומיסליץ' מועמד להצטרף למ.ס. אשדוד
צומצמו הפערים בין מכבי תל אביב למ.ס. אשדוד בנוגע לגדי קינדה
מ.ס. אשדוד מאיימת להגיש "תביעת נזיקין אישית כנגד ריינשרייבר" ולפסול אותו משיפוט

שחקני מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ', איתן טיבי, דור מיכה, ברק יצחקי, ייגור פיליפנקה, וידאר קיארטנסון. ברני ארדוב
מקווה לחזור. יגור פיליפנקה חוגג עם שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

על המעבר לאשדוד: "כששמעתי שאשדוד מעוניינת הסכמתי כי רציתי לשחק. אשדוד קבוצה טובה וצעירה שמשחקת כדורגל טוב. טעויות השיפוט עלו לנו בניצחון נגד מכבי נתניה אתמול, אבל אלה דברים שקורים בכדורגל. עמיר תורג'מן עשה עליי סקאוטינג לפני שהגעתי למכבי תל אביב. הוא מאמן טוב שנותן לנו אנרגיה והוא יודע מה הוא עושה. אני מקווה שמכבי תיקח אליפות ואשדוד יישארו בליגה, זאת תהיה בשבילי עונה טובה".

עוד באותו נושא

מ.ס אשדוד: הקשר הבוסני דמיר זלומיסליץ' מועמד להצטרף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully