וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: הקשר הבוסני דמיר זלומיסליץ' מועמד להצטרף

14.1.2018 / 8:06

הקשר בן ה-26 משחטאר סוליגורסק הבלארוסית צפוי לנחות בישראל בקרוב כדי לסגור. במקביל, נבחנת האפשרות לצרף את חוסה רודריגס. עמיר תורג'מן על ריינשרייבר: "בטוח ששגה בתום לב"

דמיר זלומיסליץ' במדי רייקה מול דניאל שוואב, שטוטגרט. AP
בדרך לאשדוד? זלומיסליץ', משמאל/AP

הקשר הבוסני דמיר זלומיסליץ' מועמד להצטרף למ.ס. אשדוד. הקשר בן ה-26 צפוי לנחות בישראל כדי לסגור בקבוצה ולחזק אותה לקראת החלק השני של העונה. זלומיסליץ' משחק כעת בשחטאר סוליגורסק מבלארוס ובעבר שיחק באיסטרה הקרואטית, שירוקי הבוסנית ואף בגזיאנטפ מהליגה הטורקית השנייה. במקביל בוחנים בקבוצה את האפשרות לצרף את חוסה רודריגס ממכבי תל אביב.

במועדון ישלחו הבוקר מכתב תלונה חריף לאיגוד השופטים נגד רועי ריינשרייבר וידרשו לפסול אותו מלשפוט במשחקי הקבוצה עד תום העונה. אמש קופחה אשדוד על ידי השופט שאישר שער של נתניה בדקה ה-87 מעמדת נבדל. מי שהיה פחות תקיף בעניין היה מאמן הקבוצה עמיר תורג'מן שאמר: "יש מי שצריך לבחון את הדברים. אני משוכנע שרועי לא רצה לטעות והוא שגה רק בתום לב. אני אמשיך בדרכי ולא אדבר נגד שופטים".

הקשר יובל יעקובוביץ' שנכנס כמחליף וכבש, אמר בעניין השיפוט: "כולם ראו איך קופחנו היום וחבל. היינו צריכים לקחת כאן שלוש נקודות. אבל אשדוד לא תרד. אני משוכנע בכך".

את מקומו של ויקטור גנב המורחק, אמור למלא במשחק מול מכבי חיפה שחר פיבן ולא ניר ברדע שרק חזר לסגל אחרי פציעה ארוכה מאוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully