וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צומצמו הפערים בין מכבי תל אביב למ.ס. אשדוד בנוגע לגדי קינדה

14.1.2018 / 6:40

סיכוי גבוה שהקשר שהיה תחת מעקב אמש ילבש צהוב החל מהקיץ הבא. אשדוד לא רוצה להיפרד ממנו העונה. אם קרויף יוותר על חוסה רודריגס כדי לפנות מקום לזר נוסף, מ.ס. אשדוד צפויה לנסות לצרפו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפערים בין מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד בכל הקשור לרכישת גדי קינדה צומצמו, וקיים סיכוי גבוה שהקשר ילבש צהוב בעונה הבאה. בשיחות שהתנהלו בין הקבוצות על צירופם של יגור פיליפנקה, דור ג'אן ושחר פיבן לקבוצה מעיר הנמל, עלתה גם סוגיית קינדה כאשר באשדוד הבהירו שהם לא ישחררו את השחקן כעת, אלא רק בסוף העונה.

במכבי תל אביב רוצים מאוד את הקשר ועוקבים אחריו כמעט בכל משחק. קינדה יודע את הדברים ובסביבתו מדרבנים אותו כדי שיסייע לאשדוד להישאר בליגה, ובכך יסלול בוודאות את דרכו למכבי תל אביב. אתמול במשחק מול מכבי נתניה סיפק הקשר מספר פעולות נאות מול עיני הסקאוטים הצהובים. יש לציין כי במסגרת השאלת ג'אן ופיבן ממכבי תל אביב, קיבלה אשדוד אופציה לרכוש אותם וייתכן והעסקאות יהיו במקביל למעבר של קינדה לקרית שלום.

במקביל, נודע אמש כי אשדוד מגלה עניין רב גם בקשר מכבי תל אביב חוסה רודריגס ואם הצהובים יחליטו לשחררו כדי להביא שחקן זר טוב ממנו לחלק השני של העונה, קיים סיכוי גבוה שהוא יושאל לקבוצה מעיר הנמל. עמיר תורג'מן מעריך מאוד את השחקן, וישאף לצרפו אם אכן ישוחררו.

במכבי תל אביב יקיימו הבוקר (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי חיפה, כאשר לא צפויים שינויים גדולים בהרכב של ג'ורדי קרויף.

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
הופעה טובה לעיני הסקאוטים הצהובים. קינדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully