וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מאיימת להגיש "תביעת נזיקין אישית כנגד ריינשרייבר" ולפסול אותו משיפוט

13.1.2018 / 21:05

במועדון זועמים על השופט שלטענתם קיפח אותם גם בעבר: "מספיק היה לשמוע את השדרים והפרשנים שאמרו שכזה דבר מעולם לא ראו בשביל להבין את גודל השערוריה והתחושה החזקה של קיפוח"

טום בן זקן שחקן מ.ס. אשדוד עם שופט הכדורגל רועי ריינשרייבר. ברני ארדוב
כעס גדול על השופט. שחקני מ.ס. אשדוד מול רועי ריינשרייבר/ברני ארדוב

מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 מסעיר מאוד במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. אמנם הקבוצה של עמיר תורג'מן הגיעה כאנדרדוג למשחק, אבל היא הייתה לא פחות טובה מהמארחת לאורך רוב המשחק וגם קופחה כאשר שער השוויון של דידייה קוגבניה בדקה ה-87 נכבש מעמדת נבדל. עוד קודם לכן, ערן לוי החמיץ שני פנדלים בתוך 25 דקות (50 ו-75), קוגבניה כבש את השער הראשון בדקה ה-45, יובל יעקובוביץ' (60) וגדי קינדה (61) כבשו לאשדוד.

אשדוד הוציאה הודעה מאוחר יותר, בה נכתב: "זה מספר שבועות שאנו מקופחים בשל החלטות מגמתיות שהביאו להרחקות לא מוצדקות, לשריקת כדורי עונשין שהכריעו משחקים ולפסילת שערים חוקיים לטובתנו. שתקנו, כי אנו יודעים שטעויות הן חלק מהמשחק, אבל בעיקר אנו יודעים שזה לא יעזור ולא ישנה שום דבר. לראיה, בתום המחזור השני פנינו בצורה תקיפה וביקשנו לפסול את רועי ריינשרייבר מלשפוט את משחקי מ.ס. אשדוד עקב קיפוח מגמתי שנמשך עוד מהעונה הקודמת ובעיקר בשל הרחקה שערורייתית של בלם הקבוצה ניר ברדע עוד במחצית הראשונה, החלטה שגמרה לנו את המשחק ופגעה בנו גם במחזור שלאחריו.

"והנה, עבר סיבוב שלם ושוב זהו ריינשרייבר שבשרשרת החלטות הזויות ושגויות מעניק ליריבתנו שתי בעיטות עונשין מ-11 מטרים, מרחיק לנו בלם, מתעלם מעבירה ברורה ברחבה על דור ג'אן ולקינוח מאשר לנתניה שער מעמדת נבדל ברורה. מספיק היה לשמוע את השדרים והפרשנים שאמרו שכזה דבר מעולם לא ראו בשביל להבין את גודל השערוריה והתחושה החזקה של קיפוח מצדו של ריינשרייבר. אנו שוקלים לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת לשים לזה סוף, לרבות פניה לערכאה אזרחית והגשת תביעת נזיקין אישית כנגד השופט. כמו כן נפעל לפסול את ריינשרייבר לא רק ממשחקי מ.ס. אשדוד, כי אם משיפוט בכלל".

עוד בנושא:
2:2 סוער בין מכבי נתניה למ.ס. אשדוד
בני יהודה ביצעה מהפך וניצחה 1:2 את הפועל עכו
מכבי פתח תקוה עם ניצחון שני רצוף - 0:2 בעכו על בני סכנין

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא בורח מהמצב של הקבוצה במשחקים האחרונים. סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

מנכ"ל אשדוד רפי נידם הראה לשופט צילום מסך ובו קוגבניה נראה בעמדת נבדל בדרך לשער השני, כשריינשרייבר הגיב: "מה אתה רוצה, שנחזור למגרש?". מאוחר יותר, כשהראה את הצילום גם לסהר ארבלי שהיה הקוון שאמור היה להניף את הדגל, ארבלי הגיב, כך על פי דברי נידם: "מצטער, טעות שלי, זה יכול לקרות. במגרש זה לא נראה כך. אין לי מה לעשות".

נידם אמר לאחר מכן: "אחרי טעויות כאלה, זה או להשעות את השופט או את איגוד השופטים. אי אפשר לעבור על זה לסדר היום. אנחנו מועדון קטן שלא נוהג להתלונן, אבל היום נשדדנו בצורה קשה מאוד עם החלטות נוראיות. לעומת זאת, לא קיבלנו לאורך כל העונה אפילו פעם אחת שריקה שהיטיבה איתנו.

מאמן אשדוד עמיר תורג'מן אמר אחרי המשחק: "פחות נהניתי מהסיום, אבל אני מאוד גאה בבחורים. הייתה מנטליות מאוד טובה ובמחצית השנייה התעלינו והבקענו פעמיים. אני יוצא מתוסכל, אבל בתמונה הכללית, אחרי שני פנדלים שהוחמצו וכל מה שקרה, אני לוקח את האופי שגילינו ויכול להיות מרוצה. אני לא מתייחס לשיפוט, זה חלק מהמשחק ואני בטוח שהשופט עשה את המקסימום שלו. אנחנו עובדים קשה כדי להתקדם ולהשתפר, אני באמת רואה התקדמות של הקבוצה. יש כאן דרך נכונה ומנטליות טובה".

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' הודה: "זו תקופה לא קלה למכבי נתניה, אנחנו לא משחקים כדורגל טוב וצריכים להגיד תודה על כל נקודה שאנחנו לוקחים. לא שיחקנו טוב ובסוף ידענו לחזור למשחק ולהשוות. בסיבוב השני כל נקודה היא משמעותית כדי להשאיר אותנו בפלייאוף עליון. יש לנו עכשיו שבוע שלם להתכונן למכבי פתח תקוה וזה מה שנעשה. החילוף של ערן לוי היה צריך להתבצע עוד לפני הפנדל השני, הוא משחק אחרי פציעה וסוחב עייפות. אני אגיד לו שימשיך ככה, הוא נתן לנו הרבה נקודות וגם גדולים ממנו החמיצו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully