וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: הכישלון של רונאלדו והצהרת הכניעה של קרוס: "המטרה מקום רביעי"

אחרי ההפסד הביתי לוויאריאל בריאל מדריד מנתחים את המספרים מאחורי הכישלון. טוני קרוס מרים ידיים: "16 נקודות זה יותר מדי, רוצים להבטיח מקום בליגת האלופות". וגם: רונאלדו ממשיך עונת שפל היסטורית

one

מה קורה לריאל מדריד? העונה האומללה של אלופת ספרד נמשכת, כשאמש (שבת) ספגו הבלאנקוס הפסד ביתי 1:0 לוויאריאל. על פניו נדמה היה כי ריאל הציגה יכולת סבירה, ושהיה חסר לה רק מזל לנוכח מספר המצבים המצוינים שהגיעה הקבוצה, אבל העובדה היא שריאל שוב לא הבקיעה, וספגה הפסד שלישי ביתי העונה.

ואם זה לא מספיק, הרי שלא רק שהפער מברצלונה יכול לגדול הערב ל-19 נקודות (אם בארסה המוליכה תנצח את ריאל סוסיאדד), הרי שכעת ריאל למעשה נאבקת על המקום הרביעי, אחרי שוולנסיה ואתלטיקו מדריד שבמקום השני והשלישי פתחו ממנה פער. כרגע רק נקודה מפרידה כעת בינם לבין ויאריאל בקרב על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות.

בסיום המשחק אתמול טוני קרוס לא הכחיש את המצב הקשה של ריאל מדריד, והגרמני הודה שכרגע "המטרה היא להבטיח את המקום בין ארבע הראשונות", ולא חלילה להיקלע לליגה האירופית. לטענת הקשר הגרמני, "אנחנו צריכים לחשוב על המקום שבו אנחנו מצאים עכשיו, ואנחנו חייבים להתרכז בהעפלה לליגת האלופות לשנה הבאה, אני חושב שזו צריכה להיות המטרה שלנו עד לתום העונה".

קרוס מודה שלדבר על אליפות יהיה נאיבי מאוד מצד ריאל מדריד, "כי 16 נקודות מהמקום הראשון זה הרבה מאוד ורחוק מאוד, ולכן עכשיו זה לא הזמן לחשוב על שום דבר מלבד המשחק הבא ולצבור נקודות כדי להתקרב למטרה של ריאל מדריד, והיא להיות בין ארבע הראשונות".

עוד בנושא

ברצלונה מביטה מלמעלה וצוחקת: ויאריאל הדהימה את ריאל מדריד עם 0:1 בסנטיאגו ברנבאו
בורחות לריאל: אתלטיקו מדריד ניצחה את אייבר 0:1, ולנסיה את לה קורוניה 1:2
זידאן: "הכדור פשוט לא רצה להיכנס, הכול הולך לנו הפוך"
נאצ'ו: "אנחנו צריכים לכעוס רק על עצמנו". וגם: כל המספרים

רויטרס

המספרים מאחורי הכישלון

* ב-18 המשחקים ששיחקה ריאל מדריד העונה בליגה, היא איבדה יותר נקודות מאשר איבדה בכל 38 המשחקים של העונה שעברה! בעונה שעברה (שבה זכתה באליפות) היא איבדה 21 נקודות בסך הכל, והעונה איבדה 25 (ועוד ידה נטויה). העונה לריאל יש כבר ארבעה הפסדים (ג'ירונה, בטיס, ברצלונה, ויאריאל), בעוד בכל העונה שעברה ספגה שלושה הפסדים.

* אם ברצלונה תנצח את סוסיאדד באנואטה, ריאל תהיה רחוקה ממנה 19 נקודות (עם משחק פחות). זה יהיה המרחק הכי גדול אי פעם של ריאל מהמקום הראשון (כשהקודם היה ב-2012/13, כשתחת מוריניו היא הייתה רחוקה 18 נקודות מבארסה.

* הקו האדום קרוב יותר מהפסגה? במצב הנוכחי ריאל מדריד (32 נקודות) רחוקה 17 נקודות מהקו האדום ו-16 נקודות מהמקום הראשון (ברצלונה, 48 נקודות). אם ברצלונה תנצח היום את סוסיאדד הפער יהיה 19.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
זינדין זידאן ריאל מדריד. AP
עונה אומללה. זיזו/AP

* כרגע, זה הקמפיין הכי גרוע של ריאל מדריד בליגה מאז עונת 1999/00.

* זינדין זידאן צבר עד כה 32 נקודות ב-18 משחקי ליגה. לשם השוואה, לפני שנתיים פוטר רפא בניטס אחרי צבירת 37 נקודות ב-18 מחזורים.

* בפעם הראשונה בהיסטוריה: אף שחקן של ריאל מדריד בשלב הזה של העונה לא כבש למעלה מארבעה שערי ליגה.

* ריאל מדריד לא חוותה שני משחקי בית רצופים בלי לכבוש מאז 2006/07. הפעם האחרונה שספגה שני הפסד בית רצופים הייתה ב-2008/09 (ברצלונה ומאיורקה).

* לא ייאמן: ריאל מדריד לא רשמה שני ניצחונות ליגה רצופים מאז המחזור התשיעי (חטאפה ואייבר) אי שם באוקטובר.

* זו השנה שבה היריבות עושות היסטוריה מול ריאל: ויאריאל רשמה אתמול את הניצחון הראשון שלה אי פעם על ריאל בברנבאו, בטיס ניצחה העונה בברנבאו ושברה רצף של 19 שנה, ג'ירונה גם חוותה ניצחון ראשון.

גארת' בייל ריאל מדריד. AP
למזלו, כל הפוקוס על רונאלדו. בייל/AP
איסקו ריאל מדריד. AP
כמה תסכול. איסקו/AP

* המספרים העונה של רונאלדו אומללים במיוחד: 19 משחקים, 93 בעיטות לשער (הכי הרבה מבין חמש הליגות הבכירות), רק 4 שערים (4.3 אחוזי הצלחה, הכי נמוך בחמש הליגות הבכירות).

* מאז שעבר לריאל מדריד רונאלדו סיים עונה אחת במקום השלישי, ובשאר העונות במקום הראשון או השני. בכל הקריירה שלו בריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וספורטינג, רונאלדו מעולם לא סיים מתחת למקום השלישי. כרגע ריאל מקום רביעי.

זינדין זידאן ריאל מדריד. AP
הרבה מצבים, אפס שערים. זיזו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully