וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "הכדור פשוט לא רצה להיכנס, הכול הולך לנו הפוך"

מאמן ריאל מדריד הביע את תסכולו אחרי ההפסד הביתי לוויאריאל: "לא הגיע לנו להפסיד, כל יום כזה רק מסבך אותנו יותר". נאצ'ו: "אנחנו צריכים לכעוס רק על עצמנו". וגם: כל המספרים

one

"המשבר הבלתי נגמר" - זו הייתה הכותרת של אתר "מארקה" לאחר הפסדה הערב (שבת) של ריאל מדריד 1:0 בבית לוויאריאל. הבלאנקוס רשמו משחק ליגה שלישי ללא ניצחון והפסד בית שני ברציפות, אחרי התבוסה 3:0 בקלאסיקו לברצלונה, ממנה הפער יכול לעמוד מחר על לא פחות מ-19 נקודות. אבל זינדין זידאן ושחקניו לא יכולים להסתכל על ברצלונה ואפילו לא על אתלטיקו מדריד, אלא צריכים להביט בדאגה לאחור ולראות שרק נקודה מפרידה כעת בינם לבין ויאריאל בקרב על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות. אחרי חמישה תארים ב-2017, כולל כמובן ליגת האלופות ואליפות ספרד, ריאל נמצאת כרגע בקמפיין הליגה הכי גרוע שלה במילניום הנוכחי. קריסה אמיתית.

עוד בנושא:
ריאל מדריד הפסידה 1:0 לוויאריאל אחרי שער של פורנאלס בדקה ה-87
ג'ירונה השוותה את ניצחון השיא הביתי שלה עם 0:6 על לאס פלמאס

רויטרס

המספרים

* כרגע, זה הקמפיין הכי גרוע של ריאל מדריד בליגה מאז עונת 1999/00.

* זינדין זידאן צבר עד כה 32 נקודות ב-18 משחקי ליגה. לשם השוואה, לפני שנתיים פוטר רפא בניטס אחרי צבירת 37 נקודות ב-18 מחזורים.

* ריאל מדריד בעטה 28 פעמים לעבר שער ויאריאל - הכי הרבה של קבוצה בלה ליגה העונה. ריאל ייצרה 26 מצבים לשער, מול 9 של ויאריאל.

* כריסטיאנו רונאלדו בעט היום 11 פעמים לשער, 4 למסגרת. קרוס בעט 5 פעמים לשער (1 למסגרת), מודריץ' 3 פעמים (1 למסגרת), בייל 3 (0).

* מרסלו ניסה 16 הגבהות כדורים, כאשר 13 לא היו מוצלחות - המאזן הכי גרוע שלו במשחק רשמי של ריאל מדריד.

* במצב הנוכחי: ריאל מדריד (32 נקודות) רחוקה 17 נקודות מהקו האדום ו-16 נקודות מהמקום הראשון (ברצלונה, 48 נקודות). אם ברצלונה תנצח מחר את ריאל סוסיאדד הפער יהיה 19.

* ריאל מדריד העונה ניצחה רק 50 אחוז ממשחקיה בסנטיאגו ברנבאו: 8 ניצחונות, 5 תיקו, 3 הפסדים (בטיס, בארסה, ויאריאל).

* בפעם הראשונה בהיסטוריה: אף שחקן של ריאל מדריד בשלב הזה של העונה לא כבש למעלה מארבעה שערי ליגה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מצב לא פשוט מבחינה מנטלית. זינדין זידאן/רויטרס

התגובות

זינדין זידאן, שגילה לפני כמה ימים כי חתם על חוזה חדש עד 2020, אמר בסיום: "הבעיה הייתה בסיומת שלנו, הכדור לא רצה להיכנס. לא הגיע לנו להפסיד, אני חושב ששיחקנו טוב, אבל כשהכדור לא מוכן להיכנס הכול מסתבך. אחר כך לא הצלחנו למנוע את המתפרצת ונדפקנו. יש משחקים שהכדור לא נכנס, אבל לאחרונה זה קורה לנו כל הזמן. אנחנו חייבים לנצח כדי לצאת מהמצב הזה, כל יום רק מסבך אותנו יותר. אנחנו לא חושבים על האליפות אלא על המשחק הבא כדי לשבור את הרצף הזה. זה לא פשוט מבחינה מנטלית, הכול הולך נגדנו כרגע. אבל בכל הרע צריך למצוא גם צד חיובי ולא להוריד את הראש".

נאצ'ו נשאל מה קורה לקבוצתו, ובסיום ההפסד הודה: "אני באמת לא יודע, זאת האמת. הרגשתי שבאנו בגישה טובה ושנלחמנו לאורך המשחק. ויאריאל היא קבוצה שאוהבת לצאת למתפרצות, והם תפסו אותנו לא מוכנים אחרי קרן. אין לזה שום קשר לגישה שלנו, אנחנו צריכים לכעוס רק על עצמנו. אני לא יודע מה לא הולך לנו, למען האמת. הרגשנו היום שנצא עם ניצחון, אבל מתחילת העונה לא הלך לנו טוב. אבל אנחנו ריאל מדריד, ואסור לנו אף פעם להוריד ראש, נהיה חייבים לעבוד קשה יותר ולצאת מזה".

האם יש סיכוי לאליפות? נאצ'ו יודע ש"בכל פעם שאנחנו מועדים אנחנו אומרים לעצמנו שזה לא גמור, ואני עדיין מאמין שיש עוד הרבה נקודות בקופה, אבל מבחינה הגיונית בכל פעם שאנחנו מפסידים הסיכויים שלנו הופכים לקלושים יותר. בשבוע הבא יש לנו משחק גביע, וניתן בו את כל מה שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully