וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחות לריאל: אתלטיקו מדריד ניצחה את אייבר 0:1, ולנסיה את לה קורוניה 1:2

שער של גמיירו (27) סידר לקולצ'נרוס ניצחון שהגדיל את הפער מריאל לעשר וצימק זמנית את הפער מברצלונה בפסגה לשש. העטלפים פתחו פער של שמונה מהבלאנקוס. ג'ירונה הביסה את לאס פלמאס 0:6

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ג'ירונה על לאס פלמאס

המחזור ה-19 בלה ליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם 0:1 דחוק של חטאפה על מלאגה. משחקי השבת החלו עם שישייה מהממת של ג'ירונה לרשת לאס פלמאס, כשאתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 בחוץ את אייבר וצימקה את הפער מברצלונה המוליכה לשש נקודות. במשחק שנעל את משחקי הערב ולנסיה ניצחה 1:2 את דפורטיבו לה קורוניה.

עוד בנושא:
משבר אמיתי: ריאל מדריד הפסידה 1:0 בבית לוויאריאל
זינדין זידאן: "הכדור לא רצה להיכנס, הכול הולך לנו הפוך"
ברצלונה הציגה את ג'רי מינה ונערכת ל"מוקש האמיתי שלנו"

אייבר - אתלטיקו מדריד 1:0

המארחת הגיעה בתקופה פנטסטית עם שישה ניצחונות בשבעת משחקי הליגה האחרונים, אבל אז היא פגשה את הקולצ'ונרוס של דייגו סימאונה וספגה הפסד ביתי. אתלטיקו מדריד נאלצה להסתדר ללא דייגו קוסטה, שהורחק במחזור שעבר בצורה שטותית, אבל גם כך שער אחד של קווין גמיירו בדקה ה-27 סידר לה ניצחון שני ברציפות וקבע שהיא תסגור גם את המחזור הנוכחי במקום השני עם 42 נקודות. השער הגיע אחרי שאנטואן גריזמן קיבל כדור עומק ופרגן יפה לחברו הצרפתי, שהמשיך פנימה את ה-0:1. אתלטיקו עם ה-0:1 השישי שלה בליגה העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קווין גמיירו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
קווין גמיירו חוגג את השער שלו/רויטרס

ג'ירונה - לאס פלמאס 0:6

צפו בתקציר

תוצאה יוצאת דופן באסטדיו מונטיליבי, שם ג'ירונה השוותה את הניצחון הביתי הגבוה בתולדותיה (0:6 על אבילס ב-1958). פאקו חמס קיווה להשיג ניצחון בכורה כמאמן לאס פלמאס ולחלץ את קבוצתו מהמקום האחרון, אבל השלים 10:0 תוך ארבעה ימים. אחרי הרביעייה מוולנסיה בגביע, לאס פלמאס ספגה במחצית הראשונה מפנדל של כריסטיאן סטואני (25) אבל כלום לא הכין את אוהדיה להתפרקות במחצית השנייה. מייקל אולונגה, שהחליף את סטואני בהפסקה, כבש שער ראשון אי פעם של שחקן קנייתי בלה ליגה בדקה ה-57 והשלים בסופו של דבר שלושער אחרי שחטף כדור לשוער ראול ליסואין בדקה ה-70 וחתם מקרוב בדקה ה-79 כדי להיות גם שחקן ג'ירונה הראשון שכובש שלישייה בלה ליגה. בתווך, בורחה גרסיה (64) וכריסטיאן פורטו (70, מבישול של אולונגה) השתתפו גם הם בחגיגה. ג'ירונה סגרה את המינוס שלה בהפרש השערים תוך משחק אחד וקפצה לפחות זמנית למקום התשיעי.

כריסטיאן סטואני שחקן ג'ירונה. AP
התעללו בלאס פלמאס. כריסטיאן סטואני, משמאל, והחברים/AP

דפורטיבו לה קורוניה - ולנסיה 2:1

צפו בתקציר המשחק

ולנסיה אמנם איבדה גובה בשבועות האחרונים אך הערב היא השיגה ניצחון דחוק 1:2 על דפורטיבו לה קורוניה ששמר אותה במרחק שתי נקודות מאתלטיקו מדריד השנייה. גונסאלו גדש העלה את העטלפים ליתרון בדקה ה-37 אחרי שכדור חלש ששיגר לעבר השער עבר בין ידיו של שוער לה קורוניה רובן וחדר פנימה. בדקה ה-64 ולנסיה הכפילה את היתרון שלה לאחר ששחקני ההגנה של היריבה איבדו את הכדור שהגיע לעברו של רודריגו. החלוץ שחרר בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה במגן, הטעתה את השוער וחדרה פנימה. לה קורוניה הגיבה בשער של אנדונה ששלח מקרוב לרשת בדקה ה-88. בתוספת הזמן אדריאן מלה קורוניה הגיע למצב של אחד אחד מול השוער אך בעט החוצה וולנסיה חגגה ניצחון.

חטאפה - מלאגה 0:1

צפו בתקציר

הקבוצה הקטנה ממדריד הצליחה להשיג ניצחון דחוק ולהתאושש מההפסד לאתלטיקו במחזור הקודם, תוך שהיא מנצלת את החולשה הגדולה של היריבה. מלאגה, שתוכל לרדת למקום האחרון אם לאס פלמאס לא תפסיד לג'ירונה בהמשך המחזור, לאחר שספגה הפסד שלישי ברציפות. הבלם קאלה כבש את השער היחיד (73) אחרי בעיטה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully