וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטיניו נפרד מליברפול: "מקווה שיבינו שרציתי לחוות משהו חדש"

אחרי שחגג את חתימתו בברצלונה והוצג באופן רשמי, הברזילאי נפרד באינסטגרם ופנה לאוהדי הקבוצה: "מקווה שהם יבינו שאני לא מפחית מחשיבות המועדון, למדתי איזה לב ואופי ענק יש בליברפול"

רויטרס

חרף כל ניסיונותיה להשאיר אותו אצלה, פיליפה קוטיניו עבר באופן רשמי מליברפול לברצלונה ושבר את לבבות האוהדים באנפילד. הכוכב הברזילאי הוצג אתמול באופן רשמי, אך לראשונה פרסם בחשבון האינסטגרם שלו הודעת פרידה מהקבוצה האנגלית ששימשה לו כבית חם בשנים האחרונות.

"מהרגע שהגעתי לליברפול, אני והמשפחה שלי הרגשנו רצויים וצברנו הרבה חברים. חווינו את היופי שבמועדון הזה על ומחוץ למגרש. אני מקווה שסיפקתי זיכרונות ורגעי אושר לאוהדי ליברפול", כתב קוטיניו והוסיף, "כשהגעתי למועדון הזה ידעתי את ההיסטוריה והגדולה שלו, אבל מה שלמדתי במהלך שהותי כאן זה עד כמה ייחודי ואיזה לב ונשמה יש במקום הזה".

עוד בנושא:

קוטיניו חתם והוצג בברצלונה: "חלום שהתגשם". הבכורה רק בעוד 3 שבועות
היומיים הדרמטיים בחייו של קוטיניו: תיעוד מיוחד של המעבר לברצלונה
העמדה, החולצה, והרומן הברזילאי: השאלות על הגעת קוטיניו
הבלוג של יוכין מנתח: כולם מרווחים מהעברתו של קוטיניו

פיליפה קוטיניו מוצג בקבוצתו החדשה ברצלונה. רויטרס
נפרד באופן רשמי. קוטיניו/רויטרס

קוטיניו הסביר מדוע החליט לעזוב וכתב: "עזבתי את ליברפול בגלל שברצלונה היא חלום עבורי. ליברפול היתה חלום שהגשמתי והיה לי את המזל לשחק כאן חמש שנים. לשחק בברצלונה זו חוויה שרציתי ליהנות ממנה. אני מקווה שהאוהדים יבינו שבחרתי לחוות משהו חדש וזה לא שאני מפחית מהחשיבות של האוהדים והמועדון עבורי".

הברזילאי, שלא יכול לשחק עם הקטלאנים בליגת האלופות, ייאלץ לחכות עם הופעת הבכורה שלו בליגה, כאשר ברצלונה הודיעה כי הופעת הבכורה שלו תידחה ותהיה רק בעוד כשלושה שבועות (20 ימים) בגלל הפציעה שלו בשריר הירך. הפציעה ברגלו הימנית אושרה במהלך הבדיקות הרפואיות שעבר, שנערכו לפני החתימה הרשמית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully