וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף: "שמעתי הרבה על אנדרלכט עוד לפני שהגעתי לבלגיה"

שחקן נבחרת ארצות הברית עבר מגנט למועדון הפאר, ואמר לאתר הרשמי: "זה המועדון הכי גדולה במדינה, היה נחמד לגלות שהוא מעוניין בי". על תחילת הדרך: "אבא שלי דחף אותי מגיל צעיר"

מערכת וואלה!

אחרי חצי עונה מאכזבת במדי גנט, קני סייף עבר בסוף השבוע בהשאלה לאנדרלכט והתאחד עם מאמנו לשעבר, היין ואנהאזברוק. היום (ראשון) הוא העניק ראיון ראשון לאתר הרשמי של מועדון הפאר.

"נולדתי בארצות הברית, יש לי שתי אזרחויות", סיפר השחקן, שבחר בעונה שעברה לשחק עבור האמריקאים על פני נבחרת ישראל, "בהמשך עברתי עם המשפחה לישראל, שם גדלתי. אבא שלי ממש דחף אותי ועקב אחרי לכל מקום - כל אימון, כל משחק. הוא האמין בי וככה התקדמתי מאז שהיתי קטן. למדתי להאמין בעצמי, לעבוד קשה, לשמור על מנטליות טובה. דיברתי עם אבי על מה שאני רוצה לעשות בחיים, והחלטתי שאנסה להיות שחקן מקצועני. זו החלטה שלקחתי שהייתי ממש צעיר".

על האתגר החדש: "שמעתי הרבה על אנדרלכט עוד לפני שהגעתי לבלגיה. זו קבוצה שכולם מדברים עליה פה, זה המועדון הכי גדולה בבלגיה. לא ידעתי הרבה על הליגה לפני שהגעתי אבל שמעתי על המועדון, והיה נחמד לגלות שמועדון בסדר גודל הזה מעוניין בי. הכל פה גדול יותר, מתחם האימונים וכל המסביב".

עוד בנושא

אנדרלכט אישרה: קני סייף חתם בהשאלה עד סוף העונה
ליגיונרים: אברהם גרנט ערך בכורה על הקווים, נורת'איסט ניצחה
כולם מרוויחים: על המעבר של פיליפה קוטיניו מליברפול לברצלונה

שחקן אנדרלכט קני סייף. הטוויטר של אנדרלכט, אתר רשמי
"הכל פה גדול יותר". קני סייף/אתר רשמי, הטוויטר של אנדרלכט

אנדרלכט, אלופת בלגיה ושיאנית הזכיות (34 אליפויות) פתחה את העונה בצורה מגומגמת ורק לאחרונה מתאוששת. היא מדורגת במקום השלישי בטבלה, 13 נקודות מהראשונה קלאב ברוז'. סייף הגיע בעקבות פציעתו של הנרי אונייקרו, שגמר לאחרונה את העונה, ומקום נוסף בחוליית ההתקפה צפוי להתפנות עבורו עם מעברו של ניקולאה סטנצ'ו לספרטגה פראג. בסיום העונה תהיה לאנדרלכט אופציה לרכוש אותו מגנט.

סייף נפצע בקיץ האחרון והחלים רק בחודש נובמבר. מאז, הוא זכה ל-60 דקות ליגה בסך הכול ולשתי הופעות בגביע. במשחק האחרון - מול אנדרלכט - הוא ישב במשך 90 דקות על הספסל. הוא יקווה לחזור לעניינים בזכות האיחוד עם מאמנו לשעבר, שהוביל אותו ואת גנט לאליפות בעונת 2014/15 ולהשתתפות בליגה האלופות בעונה לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully