וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אברהם גרנט ערך בכורה על הקווים, נורת'איסט ניצחה

בהיעדר מאמן ראשי, היועץ המקצועי החדש ניהל לראשונה משחק בליגה ההודית וקבוצתו קטעה רצף של ארבעה הפסדים עם 1:2 ביתי על גואה. מאמן השוערים: "גרנט הוסיף לנו מוטיבציה וביטחון"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. רויטרס
התחלה טובה. אברהם גרנט/רויטרס

אברהם גרנט ערך הערב (שבת) את הבכורה שלו בליגה ההודית, כשישב על הקווים בניצחון הביתי של נורת'איסט יונייטד 1:2 על גואה. הישראלי הגיע לקבוצה כיועץ מקצועי, אך עד שיביא מאמן חדש הוא זה שמשמש בתפקיד. וההתיחלה מבחינתו הייתה מצוינת, עם ניצחון שקטע ארבעה הפסדים רצופים עבור המדורגת לפני אחרונה בסופר ליג.

עוד לפני המשחק אמר מאמן השוערים ג'וזף סידי: "היועץ החדש יעזור לנו מאוד. הניסיון שלו וסגנון האימון נותנים לנו מוטיבציה וביטחון לקראת המשחקים הקרובים". לפחות לגבי המשחק הראשון, הוא צדק.

הברזילאי מרסיניו העניק לגרנט את היתרון בדקה ה-21 עם השער הביתי הראשון העונה של נורת'איסט, אבל בחלוף שבע דקות אראנה הספרדי השווה עבור גואה המדורגת שישית, בעקבות טעות קשה בהגנה. שבע דקות בתוך המחצית השנייה, נורת'איסט חזרה להוביל עם שער של סמילן דונגל המקומי, כשלקראת הסיום הצילו שחקני המארחת שלוש פעמים כדורים מקו השער וגרמו לגרנט לחגוג על הספסל עם השריקה האחרונה. ביום שישי תארח נורת'איסט את האלופה אתלטיקו קולקטה, אותה מאמן טדי שרינגהאם ובה משחקים רובי קין ויוסי יאסקליינן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully