וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרלכט אישרה: קני סייף חתם בהשאלה עד סוף העונה

הקשר הישראלי, שמייצג את נבחרת ארצות הברית, עוזב את גנט אחרי 3 וחצי שנים ועובר למועדון הפאר בהשאלה עם אופצייה לרכישה בסוף העונה. מתאחד עם מאמנו לשעבר היין ואנהאזברוק

מערכת וואלה!

לאחר שאתמול צצו על כך דיווחים בבלגיה, היום (שישי) אנדרלכט הודיעה באופן רשמי על החתמתו של הקשר הישראלי ושחקן נבחרת ארצות הברית קני סייף. השחקן הושאל עד סוף העונה וקבוצת הפאר הבלגית תחזיק באופציית רכישה של השחקן בתום העונה. את אנדרלכט מאמן היין ואנהאזברוק, שאימן את סייף בגנט בעונת האליפות ובעצם היה אחראי לקפיצת המדרגה ולפריצה שאירעה בקריירה שלו. הוא חתם כמחליפו של הנרי אונייקורו (המושאל מאברטון), שגמר לאחרונה את העונה בשל פציעה. סייף בן ה-24 התחיל את העונה פצוע, ומרגע שחזר מהפציעה לא פתח באף משחק ליגה ושותף ב-3 מהם בלבד. הוא עוזב את גנט, אליה הגיע בקיץ 2014 אחרי שזכה איתה באליפות ובגביע.

אנדרלכט, שזכתה באליפות בעונה שעברה, מדורגת במקום השלישי בליגה הבלגית, במרחק של 13 נקודות מקלאב ברוז' הראשונה ושמונה נקודות מעל גנט החמישית. סייף נפצע בקיץ האחרון והחלים רק בחודש נובמבר. מאז, הוא זכה ל-60 דקות ליגה בסך הכול ולשתי הופעות בגביע. במשחק האחרון - מול אנדרלכט - הוא ישב במשך 90 דקות על הספסל. הוא יקווה לחזור לעניינים בזכות האיחוד עם מאמנו לשעבר, שהוביל אותו ואת גנט לאליפות בעונת 2014/15 ולהשתתפות בליגה האלופות בעונה לאחר מכן. באוקטובר האחרון, ואנהאזברוק מונה למאמן אנדרלכט.

שחקן נבחרת ארצות הברית קני סייף. מתוך האינסטגרם של קני סייף, צילום מסך
אתגר חדש. קני סייף/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully