וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "מגדלים פה את גלן רייס ג'וניור כסוג של אלוהים קטן"

6.1.2018 / 23:11

מאמן הפועל תל אביב התייחס לשאלה האם השופטים מעניקים לכוכב הפועל חולון יותר מדי כבוד אחרי ההפסד להם. דן שמיר: "היה משחק אמוציונלי מאוד". מנהל הפועל תל אביב השליך כסא לעבר אוהד חולון שקילל אותו

one

הפועל חולון הצליחה לעלות הערב (שבת) אל המקום הראשון בליגת העל לפחות באופן זמני אחרי שניצחה 79:85 את הפועל תל אביב במחזור ה-12 והראשון של הסיבוב השני. גלן רייס ג'וניור, שסבל מהקאות והתייבשות במהלך הלילה ואף הגיע לבית החולים לבדיקה, בלט עם 21 נקודות בחולוניה. לפני המשחק נערך טקס חניכת יציעים באולם בחולון על שמם של מייסד המועדון מיכה שמבן והשחקן הגדול ביותר בתולדותיו עופר אשד בנוכחות משפחות שמבן ואשד וראש עיריית חולון מוטי ששון.

במהלך המשחק קיללו אוהדי חולון שישבו מאחורי הספסל של הפועל תל אביב את האדומים. בסיום המשחק פגע מנהל הפועל תל אביב עומר גרין באחד מהמקללים עם כיסא שהחזיק, והוא מתכוון להגיש נגדו תלונה במשטרה. מאבטחים מנעו מהתקרית להמשיך.

עוד בנושא:
הפועל חולון ניצחה 79:85 את הפועל תל אביב

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו אמר בסיום: "זה הרגיש כמו פלייאוף ואנחנו לא היינו בחדות של פלייאוף. שיחקנו מול הקבוצה הכי טובה או השנייה הכי טובה בליגה, קבוצה עמוקה עם המון כוח אש בהתקפה ואחרי התחלה מפוזרת הצלחנו לחזור למשחק והשתלטנו עליו. הכול מתחיל ונגמר באיבודי כדור, בכל פעם שבנינו יתרון בעטנו בדלי. זה מתסכל". מאמן האדומים נשאל האם גלן רייס ג'וניור מקבל יותר מדי כבוד מהשופטים וענה: "היום, חוץ מפעם אחת, גלן רייס הלך לקו בצדק, מגדלים אותו בתור סוג של אלוהים קטן, אבל תלוי מי שופט בכדורגל. מניח שהשופטים הבכירים שורקים מה שהם רואים ומתייחסים לכולם כמה שאפשר כשווים. לא חושב שהוא הגיע לקו היום בלי שהגיע לו, אולי חוץ מפעם אחת. השיפוט היה טוב היום".

מאמן הפועל חולון דן שמיר החמיא לחנן קולמן, שהיה טוב בדקות הסיום עם שלוש שלשות חשובות: "הוא מופת של שחקן, יש לא מעט שחקנים בעמדה שלו, אבל כשיש לך שחקנים כמו חנן קולמן, הם עושים הרבה דברים שלא רואים. החוכמה והיכולת שלו להתנהל נכון היא תמיד שם. לשמחתי עשינו כמה מהלכים טובים ואני בטוח שהקהל נהנה. היינו צריכים ששני שחקנים יקריבו בצד הגופני, גם קורי וולדן שהוא שחקן קשוח שמשחק כשכואב לו וגם גלן רייס ג'וניור". על המשחק עצמו אמר המאמן החולוני: "היה משחק אמוציונלי מאוד, זה לא היה פלייאוף עדיין, אבל זה מהמשחקים שאתה רואה ששחקנים צריכים מנוחות". שמיר נשאל איך הקבוצה שלו יכולה לשמר את היכולת הטובה שהיא מציגה לאחרונה והביא דוגמה מראיון שהעניק ז'ליקו אוברדוביץ' לאהרל'ה ויסברג בוואלה! ספורט: "אל תאמינו לכל התכנונים האלה כל כך. ראיתם את אוברדוביץ' מתראיין לתקשורת הישראלית ואפילו הוא לא מאמין שמייחסים לו תופעות כאלה".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כעס על איבודי הכדור של קבוצתו. פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully