וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה 79:85 את הפועל תל אביב

הקבוצה של דן שמיר הצליחה לצאת עם ידה על העליונה ממשחק דרמטי ומלא מהפכים בדרך אל המקום הראשון, לפחות באופן זמני. גלן רייס ג'וניור בלט אצל חולון עם 21 נקודות, ג'רל מקניל קלע 24

one

המחזור ה-12 בליגת העל, שהוא גם הראשון בסיבוב השני, נפתח הערב (שבת) עם המפגש המסקרן בו הצליחה הפועל חולון לנצח 79:85 את הפועל תל אביב. בעקבות הניצחון, שיפרה הקבוצה של דן שמיר את מאזנה ל-3:9 והיא זמנית במקום הראשון, בעוד האדומים נותרו עם 6:6. גלן רייס ג'וניור, שסבל במהלך הלילה מהקאות והתייבשות ואפילו הגיע לעבור בדיקות בבית החולים, בלט עם 21 נקודות ו-7 כדורים חוזרים אצל חולון, חנן קולמן אמנם סיים את המשחק עם תשע נקודות בלבד, אבל עשה את זה עם שלוש שלשות במאני טיים. אצל האדומים בלט ג'רל מקניל, שחזר מהשעיה, עם 24 נקודות ו-7 כדורים חוזרים, תומר גינת קלע 13 וקלט 7 ריבאונדים. בסך הכול חזינו במשחק שקול מאוד עם הרבה חילופי יתרון בין שתי קבוצות שוות כוחות, אבל זו של דן שמיר הייתה הרבה יותר טובה בדקות המכריעות וזה מה שהשאיר את הניצחון בבית.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

מהלך המשחק

חולון הייתה דומיננטית ברבע הראשון, ניצלה הגנה רכה של האורחת ובזכות קורי וולדן, טיישון תומאס וגלן רייס ג'וניור נעלה את עשר הדקות הראשונות עם 17:25. הרבע השני היה כל כולו של האורחת. הפועל תל אביב ניצחה בו 16:27 כשג'רל מקניל מפציץ מכל טווח ונועל את המחצית עם 14 נקודות, תומר גינת הוסיף 11 משלו והאדומים יורדים אל חדר ההלבשה עם 41:44.

הפועל תל אביב פתחה את הרבע השלישי עם 41:48, אבל שלשה של פניני קבעה כבר 48:48. האדומים חזרו להיות דומיננטיים ושוב פתחו פער משמעותי ובסוף הרבע זה 58:62 אחרי שסל של ג'ו אלכסנדר לא נחשב כיוון שיצא מהיד שלו אחרי הבאזר. חולון פתחה את הרבע בריצת 0:12 ו-0:13 בסך הכול בדרך ל-62:70 כשרייס ג'וניור מנצח על המקהלה. אדריאן בנקס תפר שלשה וצימק עד 67:70, דן שמיר הזעיק פסק זמן. תומר גינת השאיר את תל אביב במשחק עם שתי קליעות עונשין שצימקו בהמשך ל-73:75. המשחק המשיך להיות צמוד כשגלן רייס דייק פעם אחת בלבד מהקו והעלה את חולוניה ל-77:79. הפועל תל אביב עשתה מהלך התקפי לא חכם במיוחד ואיבדה, חולון יצאה למתפרצת וקולמן נותר חופשי לחלוטין כדי לקלוע שלשה, 77:82. לימונד עוד קלע סל די קשה, אבל האדומים לא הצליחו לעשות יותר מזה ובסיום זה 79:85 חולוני.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חניכת יציע על שמו על עופר אשד באולם חולון. ברני ארדוב
חניכת יציע על שמו של עופר אשד/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: גלן רייס ג'וניור 21 נקודות (6 מ-15 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות, קורי וולדן 14, 6 ריבאונדים ו-3 חטיפות, ג'ו אלכסנדר 11, טו הולוואיי 11 ו-3 חטיפות, חנן קולמן 9, תמיר בלאט 4 ו-5 אסיסטים, גיא פניני 3 (1 מ-6 לשלוש), טי ג'יי קליין 2. שלומי הרוש (04:52 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל תל אביב: ג'רל מקניל 24 נקודות (8 מ-14 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, תומר גינת 13 ו-7 ריבאונדים, טיי מקי 7, אדריאן בנקס 7, רפי מנקו 7, מאט הווארד 6 ו-6 ריבאונדים, טוני גפני 5 ו-5 ריבאונדים.

ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ג'ו אלכסנדר עם זריקה אופיינית/ברני ארדוב
חנן קולמן שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
יצא הווינר הגדול. קולמן/ברני ארדוב
גלן רייס ג'וניור שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
הצליח להתאושש. רייס ג'וניור/ברני ארדוב
רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רביב לימונד קיבל מכה במרפק במהלך אחת ההתקפות האחרונות/ברני ארדוב
גיא פניני שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
גיא פניני חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully