וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: החל המו"מ הכספי לשחרור דיי, עתידו של אומיץ' תלוי בפרפרוגלו

28.12.2017 / 20:15

הנהלת האלופה שוחחה עם סוכנו של הפורוורד המאכזב שדורש לקבל את כל הכסף המגיע לו על פי החוזה עד תום העונה. אם היווני יישאר בירושלים, הסנטר הסלובני המאכזב עשוי לעזוב את המועדון

עריכה: תום זואילי

הפועל ירושלים פתחה במשא ומתן לשחרורו של הפורוורד אוסטין דיי מהקבוצה. הנהלת הקבוצה שוחחה עם סוכנו של השחקן וכעת מתנהל בין הצדדים משא ומתן כספי. דיי המחזיק בחוזה עד לתום העונה מעוניין לקבל את מלוא הסכום על פי החוזה המקורי. לפני כחודש החזיק דיי בהצעה מבולוניה האיטלקית אבל אז בירושלים לא הסכימו לשחררו. כעת התייחס גורם בהנהלת המועדון למצב ואמר: "אחרי ההדחה מאירופה לא צריך סגל שחקנים רחב כל כך". דיי עצמו בודק בימים אלו אופציות בסין.

בנוגע לסטרטוס פרפרוגלו הרי שהשחקן מעוניין לעזוב את ירושלים ובודק אופציות נוספות. יש לציין כי סעיף היציאה של פרפרוגלו מהחוזה בירושלים הוא לקבוצת יורוליג בלבד.

עוד בנושא

הפועל ירושלים רוצה להשאיר את פרפרוגלו, מאור יאמן עד סוף העונה?
הפועל תל אביב: ג'רל מקניל הורחק משני משחקים, יחמיץ את הדרבים
איגוד הכדורסל מאיים על הפועל תל אביב בהפחתת נקודות והרחקה מגביע המדינה

שחקן הפועל ירושלים אוסטין דיי. ברני ארדוב
בדרך החוצה. אוסטין דיי/ברני ארדוב

בירושלים מעוניינים בהמשך ההתקשרות עם פרפרוגלו שהובא לקבוצה על ידי המאמן הקודם פוטיס קציקאריס. עתידו של הפורוורד היווני יתברר סופית בימים הקרובים.

במידה ופרפרוגלו יישאר בסופו של דבר במועדון ירושלים עשויה לשחרר את הסנטר אלן אומיץ'. אם פרפרוגלו יעזוב בתקופה הקרובה הסלובני עשוי להישאר בכל זאת. עניין נוסף המקשה על ירושלים בהליך קבלת ההחלטות הוא העובדה כי ריצ'ארד הוואל פצוע ולא ברור מתי יוכל לשוב למגרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully