וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים רוצה להשאיר את פרפרוגלו, מאור יאמן עד סוף העונה?

28.12.2017 / 9:14

האלופה סיימה קמפיין אירופאי גרוע ("שנה מאכזבת מאוד") ובהנהלה מכינים את המשך העונה. בקבוצה מעדיפים להשאיר את היווני ולהיפרד מדיי ואומיץ', גורם: "מודי יישאר עד סוף העונה"

העונה האירופאית של הפועל ירושלים הסתיימה אמש (רביעי) עם עוד הפסד עגום, הפעם 87:68 לגלאטסראיי בטורקיה. "זו שנה לא קלה, מאכזבת מאוד, אבל גם מטעויות נלמד. נצא מזה מחוזקים", ניסו להתעודד אמש בירושלים.

אחד השינויים אותם רוצים לערוך בקבוצה הוא בסגל המנהלי: כזכור, בהפועל שוקלים למנות מנהל מקצועי לעונה הבאה. לקבוצה הוצעו בשנתיים האחרונות מספר מועמדים. אחד מהם הוא שחקן העבר האיטלקי קלאודיו קולדבלה, שערך מספר שיחות עם ההנהלה בנוגע צירופו, אולם המהלך לא יצא לפועל.

במקביל, בירושלים מדגישים שמתכוננים שינויים נרחבים בסגל השחקנים: "יהיו לא מעט שינויים בעונה הבאה. רק שחקנים שיראו מחויבות ישחקו פה. אורי אלון לא פוחד להכניס את היד עמוק לכיס ולשפר. להמשך העונה הזאת נוצרה בעיה בגלל עניין הרישום לליגה", הסביר גורם במועדון.



עוד בנושא:

בדרך החוצה מירושלים? פרפרוגלו במשא ומתן עם א.א.ק אתונה
הפועל ירושלים: סטראטוס פרפרוגלו מחזיק בסעיף יציאה בסוף החודש

שחקן הפועל ירושלים סטראטוס פרפרוגלו. ברני ארדוב
סטרטוס פרפרוגלו/ברני ארדוב

בינתיים עתידו של סטרטוס פרפרוגלו לא ברור וביוון מתרבים הדיווחים על כך שא.א.ק אתונה מעוניינת בפורוורד בן ה-33. כזכור, לשני הצדדים - הן לירושלים והן ליווני עצמו - יש סעיף יציאה הדדי מהחוזה בסוף דצמבר, אבל רק במקרה שקבוצת יורוליג תתעניין בו (א.א.ק לא משחקת ביורוליג). חשוב לציין שאם פרפרוגלו יעזוב כעת, האלופה לא תוכל להחתים זר נוסף העונה ובכך תיסגר מצבת הזרים שלה, וזה עוד לפני הפתרון של בעיות אוסטין דיי ואלן אומיץ'. ככל הנראה, ירושלים לא תוותר על פרפרוגלו ותנסה להיפטר רק מהאמריקאי והסלובני, שמחזיקים חוזים כבדים מאוד.

את ראשי המועדון מעסיקה גם שאלת המאמן. בהנהלה שוחחו לאחרונה על האפשרות להחתים מאמן בכיר כבר העונה ועודד קטש סומן כמועמד בכיר. יחד עם זאת, גורם בקבוצה הבהיר: "מודי מאור יהיה המאמן עד סוף העונה".

מאור עצמו סיכם אתמול: "היו לנו כמה ריצות ברבע הראשון וברבע השלישי אבל לא היינו עקביים, לא בהגנה ולא בהתקפה. אני חושב שחוסר העקביות שלנו בהגנה פגעה לנו בצד ההתקפי אבל כשהנענו את הכדור הייתי מרוצה ממספר הפוזשנים שהיו לנו. זאת הצורה שהגיע לנו לסיים את הקמפיין. הוא לא היה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully