וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל מאיים על הפועל תל אביב בהפחתת נקודות והרחקה מגביע המדינה

28.12.2017 / 17:40

בעקבות הודעת האדומים, לפיה לא יאפשרו לערוץ הספורט לשדר את הדרבי, שיגרה היועצת המשפטית של האיגוד מכתב חריף ליו"ר רמי כהן. תגובת המועדון: "טרם זכינו לקבל את הסכם זכויות השידור, ככל שהסכם זה קיים"

יוסי ציפקיס

האם מלחמות הדרבי בדרך לבית המשפט? איגוד הכדורסל שיגר היום (חמישי) מכתב להפועל תל אביב, ובו איים לתבוע את המועדון - ואף להרחיקו מגביע המדינה בשנים הבאות. המכתב הגיע בעקבות החלטת האדומים שלא לאפשר לערוץ הספורט לשדר את הדרבי נגד מכבי תל אביב ברבע הגמר, בעקבות העברתו ממוצאי שבת ליום ראשון.

עוד בנושא
הפועל תל אביב: "נמנע את שידור הדרבי בגביע המדינה"
340 מקומות הוקצו לאוהדי מכבי תל אביב בדרבי, פרנקו נגד בית הדין
ג'רל מקניל התנצל, תובע האיגוד המליץ להשעותו מארבעה משחקים

רמי כהן יושב ראש הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מסתכן בהרחקה מהגביע לכמה שנים. רמי כהן/יוסי ציפקיס

במכתב, ששוגר באמצעות היועצת המשפטית של האיגוד עו"ד רונית יניב אמיר ליו"ר הקבוצה רמי כהן, הובהר כי הסמכות לקביעת מועדי המשחקים ניתנה לגוף המשדר, ונכתב בין היתר: "איומכם למנוע מערוץ 5 להיכנס ולצלם את המשחק עלול לגרום לערוץ 5 לבקש צו עשה נגדכם. הערוץ ו/או המועצה להסדר ההימורים בספורט יגישו תביעות כספיות נגד האיגוד.

"לפיכך, קבוצתך חושפת את האיגוד לתביעה בין הפרת הסכם, הוצאות משפטיות ונזקים נוספים... מצב זה הוא בלתי מקובל מבחינת האיגוד ויפגע בו קשות. קבוצתכם עלולה להיחשף לנזק כספי משמעותי וחשש לעונש משמעתי משמעותי שעלול להתבטא בקנסות, רדיוס, הפחתת נקודות והרחקה מגביע המדינה לשנים הבאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

תגובת הפועל תל אביב:

1. בתאריך 26.12 פנתה הפועל תל אביב במכתב לאיגוד הכדורסל בבקשה לקבל את הסכם זכויות השידור של משחקי גביע המדינה שנחתם עם ערוץ הספורט, שהאיגוד טוען כי נחתם.

2. בתאריך 27.12 נפגשו ראשי הקבוצה עם בכירים באיגוד הכדורסל, וביקשו בשנית לקבל את הסכם זכויות השידור של משחקי גביע המדינה, ככל שקיים הסכם שכזה.

3. עד לרגע זה לא הומצא לקבוצה הסכם זכויות השידור של משחקי גביע המדינה.

4. לאחר קבלת המכתב מאיגוד הכדורסל היום, פנתה הפועל תל אביב שוב, בכתב, לאיגוד הכדורסל בדרישה לקבל לידיה את הסכם זכויות השידור, אישור הממונה על ההגבלים העסקיים ואישור הוועדה הרלוונטית באיגוד שתפקידה לאשר הסכמים מסוג זה. טרם זכינו לקבל הסכם זה בכתב, ככל שהסכם זה קיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שקיבלה הפועל תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רמי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully