וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'רל מקניל הורחק משני משחקים, יחמיץ את הדרבים

בעקבות התקרית בגביע מול הרצליה, גארד האדומים ספג גם קנס ועונש של שני משחקי הרחקה על תנאי לשנה, ולא ישחק מול מכבי תל אביב. דני פרנקו נגד בית הדין: "את מי רוצים להעניש פה?"

יוסי ציפקיס

שחקן הפועל תל אביב, ג'רל מקניל, ספג היום (חמישי) עונה הרחקה משני משחקים בפועל ושניים נוספים על תנאי (לשנה), זאת בשל התנהגותו במהלך משחק הגביע מול בני הרצליה, ממנו הורחק. בית הדין של האיגוד "הגיע למסקנה כי השחקן רץ לכיוון השופט במטרה להגיע לעימות פיזי איתו, והדבר היה מתרחש אלמלא היה נבלם על ידי חבריו". בנוסף, הגארד ספג קנס של 10,000 ש"ח, וזאת לאחר שכבר נקנס באופן אוטומטי על סך 12,000 ש"ח וגם נענש בקנס כספי כאשר עמד לדין פנימי במועדון. משמעות ההרחקה: מקניל ייעדר משני הדרבים מול מכבי תל אביב בשבוע הבא, בליגה ובגביע (אם שניהם יישארו במועדם).

מוקדם יותר, דני פרנקו מאמן האדומים התייחס להמלצה של תובע האיגוד להשית עונש של הרחקה של ארבעה משחקים על מקניל וצייץ: "שופט טעה, שחקן טעה. שופט ממשיך, שחקן מורחק. שופט מכסתח בדו"ח, שחקן מתנצל. התובע מבקש ארבעה משחקים.. את מי רוצים להעניש פה?, את השחקן? הקבוצה? האוהדים?. עבור שחקנים זו פרנסה, ולא בסיס להזדהות עם המפעל הציוני".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: "נמנע את שידור הדרבי בגביע המדינה"
רמי כהן: "פגיעה כזו מצד ערוץ הספורט לא יכולה לעבור בשקט"

הציוץ של דני פרנקו

בתוך כך, מכירת הכרטיסים לדרבי התל אביבי ברבע גמר גביע המדינה, שייערך ביום ראשון הקרוב בדרייב אין, נפתחה הבוקר. הפועל תל אביב, שתארח את המשחק, הקצתה כמתחייב עשרה אחוזים מהכרטיסים, כ-340, לרשות היריבה העירונית, מכבי תל אביב.

מחיר הכרטיס הזול ביותר יעמוד על 50 שקלים, וההערכה היא שעל אף זמן המכירה הקצר - כל הכרטיסים יאזלו במהרה. האדומים המתינו עד היום עם תחילת ההפצה כדי לתת זמן לניסיון להותיר את המשחק במועדו המקורי, מוצאי שבת.

בהפועל תל אביב לא נרגעו מאירועי הימים האחרונים, ועומדים על כך שלא יאפשרו לצוות השידור של ערוץ הספורט להיכנס לאולם כדי לשדר את המשחק. עיקר טענתם היא על כך שהגוף המשדר את המשחק, על פי הודעת איגוד הכדורסל, הוא העומד מאחורי השינוי במועד המשחק - כשכבר ביום שלישי, 48 שעות אחרי הדרבי הגביע, צפוי דרבי נוסף במסגרת ליגת העל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'רל מקניל, הפועל תל אביב. מגד גוזני
שילם את המחיר. ג'רל מקניל במהלך התקרית/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully