וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רל מקניל התנצל, תובע האיגוד המליץ להשעותו מארבעה משחקים

שחקן הפועל תל אביב הכחיש כי ניסה לתקוף את השופט דן ילון במהלך המשחק מול הרצליה, אך אמר: "מתנצל על התנהגותי". תובע האיגוד חושב אחרת: "היתה כוונה ברורה לפגוע פיזית בשופט"

ג'רל מקניל, הפועל תל אביב. מגד גוזני
העונש: ביום חמישי. מקניל/מגד גוזני

שחקן הפועל תל אביב ג'רל מקניל יעמוד ביום חמישי הקרוב (17:30) לדין על כך שהתפרץ על השופט דן ילון במטרה לפגוע בו, במהלך משחק גביע המדינה מול בני הרצליה.

"מקניל איבד את עשתונותיו", כתב תובע איגוד הכדורסל. "הוא קפץ ממקומו בספסל והחל לקלל את השופט Fuck Off, בצעקות רמות ובתנועות ידיים מאיימות. בעקבות התנהגות זו הרחיק השופט את השחקן. מיד לאחר מכן, התפרץ מקניל למגרש בכוונה ברורה לפגוע פיזית בשופט ילון. הוא התקרב מאוד לילון שבעקבות כך נאלץ לסגת פיזית על מנת שלא להיפגע. תודות לשחקני הפועל תל אביב שבלמו את השחקן שהמשיך להתפרץ לעבר ילון נמנע מגע פיזי קשה ואלים כלפי השופט".

ההמלצה של תובע ההתאחדות היא להרחיק את מקניל בפועל ארבעה משחקים, להרחיקו על תנאי (למשך שנתיים) משמונה משחקים, ולקנוס אותו בפועל על סך 28 אלף שקל (מעבר לקנס האוטומטי בסך 12 אלף שקל).

מקניל עצמו הוציא היום הודעת התנצלות בה כתב: "אני רוצה להביע את התנצלותי העמוקה על התנהגותי ביום שבת. ההתנהגות שלי לא משקפת את האישיות שלי או את הצורה בה אני בדרך כלל נוהג במהלך הקריירה שלי. אני יודע שככדורסלן מקצועני אני צריך להוות דוגמא לאוהדים ולחברים שלי לקבוצה, והתנהגותי היתה לא מתקבלת על הדעת. אני שומע אנשים שאומרים שניסיתי לתקוף את השופט. כמובן שזה לא נכון. אני מתחרט על הדברים שאמרתי במהלך האירוע אבל לא תכננתי לתקוף אף אחד פיזית. למרות זאת, אני מתנצל על התנהגותי ומבטיח שדברים כאלה לא יקרו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully