וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל על עלי מוחמד: "הסכם הוא הסכם, גם כשהוא לא חתום"

הבעלים של מכבי נתניה ב"טוכמן וחמי": "מבחינתי מוחמד לא יימכר בינואר. התאריך של סעיף השחרור שלו חלף ב-15 בדצמבר". על העונה המצוינת: "הקבוצה רצה יותר מהר מהתוכנית שלי"

עריכה: מתן חדד

בווידיאו: אייל סגל מתראיין ל"טוכמן וחמי"

הבעלים של מכבי נתניה, אייל סגל, התראיין היום (ראשון) לתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט "טוכמן וחמי" וסיפר על התכניות העתידיות, ההצלחה והניסיון לשמור על שפיות כלכלית בליגת העל.

סגל דיבר על ההצלחה של הקבוצה העונה: "אנחנו לא מכתירים אף אחד, אנחנו צריכים להיות מאוד מאופקים ורציונליים. מכבי נתניה רצה יותר מהר מהתוכנית הרב שנתית שלי. אני מנסה להיות ריאלי, הדברים התחברו וכיף לראות את הקבוצה. אבל יהיו לנו עוד נפילות".

הבעלים הוסיף: "תכננו להתייצב בליגת העל, להתחבר לקהל ושממשחק למשחק יגיעו יותר ויותר אוהדים. רצינו שתוך שנה-שנתיים נגיע לקדמת הבמה - להיות קבוצת פלייאוף עליון לגיטימית שמתמודדת על מקום באירופה ואולי גם יותר מזה. אפשר להתמודד עם קבוצות בתקציבים גבוהים, אבל כדי להגיע לשם אני צריך לבנות תשתית".

עוד בנושא

תומר חמד: "לא אוהב שמייצרים 'מחנה חמד' ו'מחנה זהבי'"
ברק בכר: "יכול להיות שקואנקה עוד ישחק פה, יכול להיות שלא"
בני יהודה: "כיף להיות בקבוצה הזו היום, הכל מתחבר לנו"
מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף: "אייאקס לא מחכה לי ואני לא מחכה לה"

שחקן מכבי נתניה עלי מוחמד. ברני ארדוב
"שחקן שמרוויח 70-80 אלף דולר לעונה ועובר לקבוצה אחרת שמשלמת 400 אלף - זה לא אומר שהוא הופך להיות יותר טוב. ההבדל הוא רק בחשבון הבנק". מוחמד/ברני ארדוב

טוכמן שאל את סגל מדוע למרות שכבר סוכם עם עלי מוחמד על חוזה חדש, טרם נעשתה חתימה רשמית. הבעלים ענה: "מבחינתי, ואני בא מעולם העסקים, הסכם הוא הסכם גם כשהוא לא חתום. בינינו לבין עלי מוחמד נחרט הסכם ולכן ידיעות כאלו ואחרות שהוא מועמד לקבוצות אחרות, לא ישנו את זה. החתימה הסופית תגיע כשהיא תגיע. יכול מאוד להיות שדברים לא יסתדרו כמו שצריך, אבל מבחינתי הוא לא יימכר בינואר. ה-15 בדצמבר היה התאריך האחרון שאפשר היה להביא הצעה על פי סעיף השחרור שלו".

סגל הוסיף: "זה לא שנות ה-60 וה-70, ששחקן נולד בקבוצה וגם היה צריך למות בה. שחקן שיקבל הצעה לשפר את מצבו ויוכל לשחק בחו"ל - זה החלום הרטוב שלי. הלוואי שאני אוכל להוציא שחקן לחו"ל הכי מהר כי אז שחקנים בארץ יבינו שהמקום הכי טוב לצאת ממנו החוצה זה מכבי נתניה".

על חיזוק בינואר: "ביום שישי התקשר אבא של אחד השחקנים שרצינו בקיץ ושרצה קבוצה אחרת. הוא שאל אותי אם הוא יוכל לבוא עכשיו ואמרתי לו שקבוצה נבנית בקיץ, לא בינואר. ינואר נועד לעשות תיקונים. אנחנו עובדים על רשימה מסוימת של שחקנים, אבל המטרה היא תיקונים ולא לבנות קבוצה מחדש".

על המשכורות בחלק מהקבוצות אמר סגל: "אחרי שנה וחצי בכדורגל אני לא יכול לחלק ציונים לאחרים. אבל אמרתי ואני אומר שוב: שחקן שמרוויח 70-80 אלף דולר לעונה ועובר לקבוצה אחרת שמשלמת 400 אלף - זה לא אומר שהוא הופך להיות יותר טוב. ההבדל הוא רק בחשבון הבנק. החוכמה היא למצוא איזון. בחלק מהקבוצות נחתמו חוזים גבוהים בגלל פרינציפים, בשביל לרצות אוהדים, בזכות עבודה טובה של סוכנים ולא בגלל יכולת".

אייל סגל, בעלים מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
"החוכמה היא למצוא איזון. בחלק מהקבוצות נחתמו חוזים גבוהים בגלל פרינציפים, בשביל לרצות אוהדים". סגל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully