וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "כיף להיות בקבוצה הזו היום, הכל מתחבר לנו"

24.12.2017 / 10:27

הזהובים חגגו ניצחון שישי בשבעה משחקים ורביעי ברציפות: "אבוקסיס הזהיר משאננות נגד אשקלון". קנדיל: "רק שימשיך ככה". בצוות המקצועי מחפשים חיזוק לקראת המאבק על אירופה

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
התייחס לאשקלון כמבחן רציני. אבוקסיס/ברני ארדוב

בני יהודה חגגה אתמול (שבת) ניצחון שישי משבעת המשחקים האחרונים ורביעי ברציפות, הפעם 1:3 על הפועל אשקלון. הזהובים נמצאים בדרך הבטוחה לפלייאוף העליון והם גם לא רחוקים ממאבק האליפות. "זו לא אופוריה, אבל כיף להיות היום בקבוצה הזו. הכל מתחבר לנו", אמר אחד השחקנים.

לפני המשחק יוסי אבוקסיס והצוות המקצועי ידעו שמשחק נגד יריבה מהתחתית יהווה מבחן אמיתי ואחרי הניצחון בקבוצה אמרו: "יוסי הזהיר אותנו כל השבוע משאננות. הדבר החשוב שידענו לצאת מפיגור והוכחנו בגרות".

עוד בנושא:

בני יהודה ניצחה את הפועל אשקלון 1:3
ניר קלינגר: "בני יהודה במחזור הבא זה משחק העונה שלנו"

מאור קנדיל ויונתן כהן שכבשו את שני השערים הראשונים והמשיכו תקופה מצוינת של כל אחד מהם מבחינה אישית, סחטו מחמאות. קנדיל סיכם: "אני לא משחק לבד, זה לא טניס. נצטרך להתאושש מהר, ליהנות היום וממחר להתכונן להפועל חיפה. אין ספק שהגול לפני הירידה להפסקה הוסיף לנו הרבה כוח. הגיעו הרבה אוהדים ומגיעה להם מילה טובה, הם תמכו בנו. לא פשוט לחזור מפיגור, במיוחד לא מול אשקלון".

קנדיל הוסיף: "התחלנו את העונה טוב, כולם אמרו 'יואו, בני יהודה קבוצה טובה' ואז הייתה לנו דעיכה קטנה. יש כאן סגל טוב ואנשים טובים, ואני לא רוצה לפתוח פה, רק שנמשיך ככה. הכדורגל כל כך נזיל, שצריך להסתכל ממשחק למשחק".

בבני יהודה אומנם מאוד מרוצים, אבל לא מסתנוורים ועדיין מעוניינים לחזק את הסגל בינואר. אם קודם לכן דיברו על חיזוק כדי לברוח מהתחתית, אז עכשיו בשכונה נראה כבר מדברים על חיזוק כדי להילחם על כרטיס לאירופה. הזהובים יודעים ששני המשחקים הקרובים נגד הפועל חיפה ומול הפועל באר שבע יכולים לשנות את המטרות העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully