וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "בשבוע הבא נגד בני יהודה זה משחק העונה שלנו"

23.12.2017 / 20:20

הפועל חיפה חזרה למסלול הניצחונות ולמקום הראשון בטבלה (זמנית). המאמן התלהב: "אבל הספסל שלנו ארוך מפה ועד ניו יורק". מיכה נבדק ברמב"ם. במכבי פתח תקוה מאוכזבים משרון מימר

שחקני הפועל חיפה, דור מלול, עדן בן בסט. לילך וייס, מערכת וואלה!
דור מלול ועדן בן בסט חוגגים הערב/מערכת וואלה!, לילך וייס

בהפועל חיפה חגגו הערב (שבת) את חזרתה של הקבוצה למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות - את שובה גם למקום הראשון בליגת העל לפחות עד המשחק של הפועל באר שבע נגד מכבי חיפה ביום שני. 0:2 על מכבי פתח תקוה הקפיץ את האדומים ביציע וכל כר הדשא, בעוד בצד של המפסידה קיימת אכזבה גדולה משרון מימר, מצורת המשחק ומהתוצאות תחתיו.

מה שהעיב מעט על שמחת הניצחון בהפועל חיפה הייתה הפציעה של דור מלול. המגן הימני נפגע אחרי עבירה של שלומי ארבייטמן על סף הירידה להפסקה, עלה למחצית השנייה, אבל לא הצליח להמשיך בגלל כאבים עזים בקרסול. מלול הוחלף ונלקח לבית החולים רמב"ם כדי לבדוק את הקרסול.

שרון מימר, מאמן מכבי פתח תקוה. לילך וייס, מערכת וואלה!
המאבק הוא לא על הפלייאוף העליון, אלא על בריחה מהתחתית. מימר/מערכת וואלה!, לילך וייס

"חששתי מאוד מהמשחק הזה", הודה ניר קלינגר בסיום, "היה לנו הרכב חסר, למרות שאני תמיד אומר שמי שמשחק צריך לעשות את העבודה. מקסים פלקושצ'נקו ולירן סרדל נכנסו היום וזה מחזק את האמירה שלי - הספסל שלנו ארוך מפה ועד ניו יורק. זה ניצחון חשוב".

בשבוע הבא האדומים מהכרמל יתארחו אצל בני יהודה וקלינגר אמר: "זה משחק העונה שלנו. אני מקווה שחנן ממן יחזור ויוסיף לנו גיוון. אבל אלו ששיחקו היום הוכיחו... אני חושב שאולי שברנו היום את שיא הריצה שלנו. אמרתם שיש עייפות, אבל ב-20 הדקות האחרונות הגענו למצבים וגם כבשנו את השני".

קלינגר נשאל על כך שמרבית שחקני הסגל עדיין לא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה והשיב: "אף אי אפשר לדעת, אבל אנחנו מאמינים שבמשפחה כזו, כשיש תנאים טובים, שכר בזמן, אין סיבה לשחקן ללכת לעצמו בשדות זרים. ואם יהיה כזה - נמצא מחליף"

שרון מימר אמר: "אנחנו לא בתקופה לא טובה, לפני המשחק הערב לא הפסדנו כמה משחקים. היה לנו משחק לא טוב והקבוצה שהגיע לה לנצח - ניצחה. כולנו מאוכזבים, לצערי אנחנו לא מצליחים ללכת קדימה. כרגע זה מה שהקבוצה יכולה להוציא. פלייאוף עליון? כרגע צריך לייצר נקודות כדי לברוח מלמטה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:2 ועלתה לפסגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully