וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף: "אייאקס לא מחכה לי ואני לא מחכה לה"

24.12.2017 / 7:39

מאמן מכבי תל אביב הפריך את השמועות על מגעים בינו לבין מועדון הפאר ההולנדי: "לא רואה שום סיבה לעזוב מיוזמתי". בלקמן מבוקש בנבחרת ברבדוס אך ישמח לייצג את ישראל. וגם: האנגלי תוקף את אוהדי בית"ר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן, שחקן עירוני קרית שמונה סאן מנחם. יוסי ציפקיס
נגד אוהדי בית"ר. בלקמן/יוסי ציפקיס

1. בלקמן מבוקש בברבדוס ותוקף את אוהדי בית"ר

בלקמן על אוהדי בית"ר: "גם לבית"ר יש שחקנים שחורים, אז זה לא הגיוני שהם ישמיעו קולות כאלה"

חלוץ מכבי תל אביב ניק בלקמן קיבל לאחרונה הצעה לשחק בנבחרת ברבדוס, אבל הוא מחכה להצעה שאולי תגיע בקרוב ממי שיקבל על עצמו את תפקיד מאמן נבחרת ישראל. "זה יהיה כבוד גדול עבורי לייצג מדינה כמו ישראל", אמר אמש החלוץ שכבש את שערו השישי בליגה. בלקמן לא התייחס להצעה שיש לו מנבחרת אחרת, אבל נודע כי מדובר בברבדוס שמעוניינת בו בשל העובדה כי אביו הוא יליד המקום.

גם מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף התייחס אמש לעניין ואמר כי נבחרת ישראל צריכה לחשוב על בלקמן כשחקן שיהיה חלק מהנבחרת הבאה של ישראל. "יש הרבה שחקנים טובים במכבי תל אביב שיכולים להיות שחקני הרכב בנבחרת ישראל", פירגן אמש בלקמן לחבריו. "דור פרץ נותן הופעות מופלאות באחרונה, דור מיכה פשוט מצוין, אבי ריקן נהדר. יש עוד שחקנים טובים מאוד במכבי תל אביב שיכולים להוות את השלד של נבחרת ישראל ואני אשמח אם גם אני אהיה חלק מהם". אחרי השער שהוא כבש מול בית"ר ירושלים במשחק שעבר, בלקמן עשה תנועת השתקה עם אצבע ידו לעבר אוהדי בית"ר ירושלים. הוא שילם על כך בכרטיס צהוב ואמש הסביר: "ראשית, באנגליה לא הייתי מקבל כרטיס צהוב על זה כי אוהדי בית"ר השמיעו קולות לא יפים ולא מכובדים לעבר אלי דסה. בשום מדינה לא צריכים שחקני כדורגל לסבול מאותם קולות שהשמיעו האוהדים כלפי אלי. אני יודע שאלי שיחק בבית"ר ירושלים לפני שהוא הגיע למכבי תל אביב. זו היתה הדרך שלי להביע את מה שהרגשתי. אני לא יכול להיכנס ליציע ולהתעמת עם האוהדים. רוב השחקנים היו עושים את זה במקומי. גם לבית"ר יש שחקנים שחורים, אז זה לא הגיוני שהם ישמיעו קולות כאלה".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את קרית שמונה, קיארטנסון ובלקמן כבשו
ג'ורדי קרויף: "אנחנו אוהבים לסבול, היינו צריכים להרוג את המשחק"
מנכ"ל מכבי תל אביב נפגש עם גורמים במ.ס. אשדוד, קינדה יצטרף?

וידאר קיארטנסון לצד ניק בלקמן, אבי ריקן, שחקני מכבי תל אביב חוגגים. יוסי ציפקיס
בין ישראל לברבדוס. בלקמן/יוסי ציפקיס

2. הדרישה של קרויף מהשחקנים שלא משחקים

ג'ורדי קרויף היה רחוק מלהיות שמח אמש במסיבת העיתונאים שלו. "אנחנו לא צריכים לסבול במשחקים כאלה", אמר. "זה משחק שאנחנו צריכים להרוג מהר. אם אנחנו רוצים להיות ווינרים ואם אנחנו רוצים לקחת תארים, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות במתח כזה לאורך 95 דקות. עם עליונות כזו שלנו במהלך המשחק, צריך לעשות גם שערים קלים ולגמור משחקים הרבה יותר מוקדם". על העובדה ששחקנים רבים בקבוצה ממעטים לשחק בשל הסגל המעובה באחרונה, אמר קרויף: "אני מצפה מכל שחקן בקבוצה, גם אם הוא על הספסל או ביציע, להראות רוח ספורטיבית ולרצות שהקבוצה תצליח. היום כל אחד יכול להיות על הספסל. ראינו את זה במשחקים האחרונים. הקרב גדול על החולצה של מכבי תל אביב ואני שמח שהגענו לימים האלה".

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, סטיב מקלארן. יוסי ציפקיס
נינוח בתל אביב. קרויף אמש, משמאל/יוסי ציפקיס

3. קרויף: "אייאקס פיטרה מאמן בשל חוסר ניסיון. למה שהיא תרצה אותי?"

שמו של ג'ורדי קרויף מוזכר לא פעם בהקשר של אימון אייאקס אמסטרדם. בימים האחרונים זה אפילו גבר לאור העובדה שמאמן הקבוצה שם פוטר. קרויף עשה אתמול סדר: "אני לא חושב שאייאקס מתעניינים בי וגם הם לא בכיוון שלי. הם לא מחכים לי ואני לא מחכה להם. אייאקס פיטרה את המאמן שלה כיוון שלא היה לו נסיון באימון. למה שהם ירצו אותי אם בעצמי אני מאמן צעיר שרק התחיל את דרכו באימון?". באופן כללי אמר קרויף על העניין: "עצם זה שאני כבר שש שנים במכבי תל אביב מדברת בעד עצמה. לא האמנתי שאהיה כאן כל כך הרבה שנים. יחסיי עם הבעלים טובים. אני אוהב את חיי כאן וקשור מאוד לקבוצה. אני לא רואה שום סיבה לרצות לעזוב מיוזמתי".

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים, ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
האוהדים תומכים בו. בן חיים עם קרויף/יוסי ציפקיס

4. מה אמר קרויף לבן חיים?

טל בן חיים זכה אתמול למפגן תמיכה גדול ביציעים. לפני המשחק נתלה שלט גדול לכבודו ליד ספסל מכבי תל אביב ובסיום המשחק שרו לו האוהדים במשך דקות ארוכות עד שהוא עצמו כבר לא יכול היה להישאר אדיש והלך להודות להם. גם לאחר שהתחמם ולבסוף לא נכנס כמחליף, עודדו אותו האוהדים ומחאו לו כפיים. כשחזר בן חיים לספסל אחרי שהבין שהוא לא יכנס, חיכה לו קרויף והעביר לו ליטוף קל על הראש. "אמרתי לטל שהוא צריך להיות גאה שאת העידוד הכי גדול היום, הוא קיבל. האוהדים מחאו לו כפיים יותר מלכל אחד והוא צריך להיות גאה ומאושר על כך".

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי בטקס לכבוד השוער חואן פאבלו. יוסי ציפקיס
הזכיר נשכחות. חואן פאבלו עם ברק יצחקי בטקס אמש/יוסי ציפקיס

5. חואן פאבלו קפץ לביקור והזכיר נשכחות

חואן פאבלו זכה אתמול בהפסקת המשחק לטקס קצר ומרגש. גם הוא כמו בן חיים עבר בין שני היציעים באיצטדיון בנתניה והודה לכל האוהדים. השוער כבר סלח למכבי תל אביב על ששלחה אותו הביתה רגע אחרי ההעפלה לליגת האלופות. קרויף אתמול התייחס לכך ואמר: "זו הייתה כנראה ההחלטה הקשה ביותר שקיבלתי כמנהל מקצועי. לשלוח את חואן מהקבוצה אחרי ההעפלה לליגת האלופות היתה קשה גם לי, אבל זו היתה החלטה מקצועית שהיה צריך לקחת. אחרי כמה חודשים שמנו בינינו את הכל בצד והמשכנו בקשר טוב יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully