וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מכבי תל אביב נפגש עם גורמים במ.ס. אשדוד, קינדה יצטרף?

23.12.2017 / 9:05

בן מנספורד נועד בשבוע שעבר עם בכירים באשדוד, כאשר מטרת הפגישה היתה לנקות את השולחן עם המועדון שמשתף פעולה בעיקר עם באר שבע. הקשר עשוי לעבור לאחת הקבוצות אך רק בקיץ

גדי קינדה מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
אשדוד לא מוכנה לוותר עליו בינואר. גדי קינדה/ברני ארדוב

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד נועד במהלך השבוע האחרון עם גורמים במ.ס. אשדוד וביניהם המאמן עמיר תורג'מן שעד לא מזמן עבד במכבי תל אביב ונמצא ביחסים טובים עם כל הבכירים בקרית שלום. מטרת הפגישה היתה לנקות שולחן ולבנות צעדים בוני אמון לקראת האפשרות לשיתופי פעולה עתידיים.

במכבי תל אביב סימנו בשנים האחרונות את מ.ס. אשדוד כמועדון שאין מה להתאמץ כדי להיות איתו בקשר מאחר שהוא תמיד יעדיף את הפועל באר שבע ומשפחת ברקת. המעברים של מיכאל אוחנה, ניב זריהן וחאתם עבד אלחמיד מאשדוד להפועל באר שבע, חיזקו במכבי תל אביב את ההרגשה שאין להם סיבה להיות בקשר עסקי מול מ.ס. אשדוד.

הפגישה במהלך השבוע האחרון נועדה לפתוח דף חדש ולהחזיר לתקינות את היחסים. אגב, הקשרים בין הפועל באר שבע למ.ס. אשדוד אפילו התחזקו בשנה האחרונה כשג'קי בן זקן יושב בבית הסוהר, אבל בלי קשר העדיפו כנראה גם באשדוד לסיים את הנתק מול מכבי תל אביב.

בפגישה השבוע נדונו מספר דברים, ובין היתר תעבורה של שחקנים ממכבי תל אביב לאשדוד וההפך. מכבי תל אביב מנסה, כפי שכבר פורסם כאן, למצוא קבוצה שתקלוט בהשאלה עד תום העונה את יגור פיליפנקה. באשדוד רוצים את הבלם אבל לא בתנאי השכר שיש לו במכבי תל אביב. אם האחרונה לא תשתתף בשכרו לא יהיה כיצד להתקדם. פיליפנקה מרוויח כשלושים אלף דולר נטו בחודש.

באשדוד רוצים מאוד את דור ג'אן המושאל ממכבי תל אביב לבית"ר תל אביב רמלה והם יקוו שמכבי תסייע בנושא כדי שהשחקן יעבור לשחק אצל עמיר תורג'מן אשר אימן אותו בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב. גדי קינדה מאוד מעניין את מכבי תל אביב. אבל עדיין לא התקבלה החלטה במועדון לרכוש את כרטיסו. בכל מקרה ההערכה היא שאשדוד לא תהיה מוכנה לאבד את קינדה בינואר וכי אם תתבצע מכירה להפועל באר שבע או מכבי תל אביב זה יהיה רק בסוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully