וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "לא אוהב שמייצרים 'מחנה חמד' ו'מחנה זהבי'"

חלוץ ברייטון ב"טוכמן וחמי": "מרגיש שמנסים להקטין כל אחד כדי להגדיל את השני". הוסיף: "בניתי את השם שלי בחו"ל יותר מבארץ. לא רואה את עצמי חוזר לקבוצה שהיא לא מכבי חיפה"

עריכה: מתן חדד

בווידיאו: תומר חמד מתראיין ל"טוכמן וחמי"

חלוץ ברייטון, תומר חמד, התארח היום (ראשון) בתכנית "טוכמן וחמי" והתייחס למעמדו בברייטון, ההשוואות עם ערן זהבי והדרך הארוכה שלו עד שזכה להכרה כשחקן ישראלי מוביל.

חמד שאתמול בישל את שער הניצחון של השחפים על ווטפורד אמר: "שמו מעלי סימן שאלה העונה, אם אני אשתלב בפרמיירליג, אם אני אשחק. אבל אני מציב לעצמי את האתגרים הכי גדולים והאמנתי בעצמי. התחלתי את העונה מצוין כבר ממחנה האימונים, שיחקתי וכבשתי, ואז הגיעה הרחקה קצת הזויה לשלושה משחקים. קצת החמירו איתי, בחיים אני לא אדרוך על שחקן בכוונה. החלוץ השני שלנו לקח את ההזדמנות, הבקיע, שיחק טוב והייתי צריך לחכות ולהיות סבלני. כל הזמן הייתי מוכן לרגע שבו אחזור ואחרי אתמול אני בטוח שכולם ראו שאפשר לסמוך עלי ולהחזיר אותי להרכב".

החלוץ הוסיף: "באופן טבעי קבוצות רוצות להתחזק. כבר בקיץ רצו להביא חלוץ וזה לא הסתדר. כרגע יש לנו שני חלוצי 9 והמאמן רצה עוד אחד ושתהיה מלחמה על ההרכב. אבל גם כשרצו להביא חלוץ הציעו לי חוזה חדש והראו לי שאני בתכניות ומעריכים אותי. כרגע אני משחק ואני לא רואה סיבה לעזוב. אם יבוא עוד חלוץ, אני אלחם כמו שעשיתי כל הקריירה".

עוד בנושא

תומר חמד בישל את שער הניצחון ב-0:1 על ווטפורד
מנצ'סטר סיטי שוברת שיאים, מנצ'סטר יונייטד מטריפה את מוריניו

חלוץ ברייטון תומר חמד. רויטרס
"כששיחקתי בספרד הייתה לי הרגשה שמתייחסים אלי קצת כמובן מאליו ". תומר חמד/רויטרס

על ההשוואות עם ערן זהבי בחודשים האחרונים: "אני לא אוהב שמנסים להגדיל אחד משנינו על חשבון השני. ערן עשה דברים מדהימים, מגיע לו כל הכבוד על עוד עונה מדהימה שלו. בתקופה האחרונה יצא לי להרגיש שכאילו יש סוג של שני צדדים, תומכי חמד ותומכי זהבי. אני לא יודע למה. שנינו מייצגים את ישראל, אני מפרגן לו ואני בטוח שהוא מעריך את מה שאני עושה. לא צריך להוריד את אחד משנינו בשביל להרים את השני".

החלוץ התייחס גם ליחס אליו בישראל: "כששיחקתי בספרד הייתה לי הרגשה שמתייחסים אלי קצת כמובן מאליו קצת ולא מתסכלים עלי. הייתי מגיע לנבחרת והייתה תחושה שמסתכלים עלי כעוד שחקן ולא מעריכים לאן הגעתי. אבל היום אני מרגיש שאנשים יותר מעריכים את הקריירה שלי ואת המקום שאני נמצא בו"

על מכבי חיפה: "אני מזוהה עם מכבי חיפה, גדלתי בנוער ומשם עליתי לבוגרים. הייתי אוהד כילד וכששיחקתי בבוגרים זה היה הגשמת חלום. נכון שלא זכיתי להיות כוכב במועדון שלי במשך הרבה שנים ולא יצאתי כסמל. בחו"ל בניתי את השם שלי הרבה יותר מבישראל. אבל אני כן מרגיש הרבה פרגון בחיפה, כולם רואים בי שחקן בית, מישהו שיחזור מתישהו. כשאני מסתכל על החזרה לישראל בעתיד, קשה לי לראות את עצמי במועדון אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully