וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר סחטה 2:2 דרמטי מיונייטד, הפער מסיטי צמח ל-13

מגווייר (94) הציל נקודה לשועלים למרות חסרון מספרי, אחרי צמד של מאטה (40, 60) ושער של ורדי (27). הסיטיזנס דרסו 0:4 את בורנמות'. שלושער להארי קיין ב-0:3 של טוטנהאם, חמד בישל

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם סרחיו אגוארו. רויטרס
101 שערים ביתיים. קון אגוארו חוגג עם החברים/רויטרס

אחרי ה-3:3 הלוהט בין ארסנל לליברפול ביום שישי בערב, נערכו היום (שבת) יתר משחקי המחזור ה-19 בפרמיירליג. המוליכה מנצ'סטר סיטי סגרה סיבוב עם 0:4 קליל על בורנמות' וחגגה ניצחון ליגה 17 ברציפות, בעוד האלופה צ'לסי הסתפקה ב-0:0 מול אברטון. גם מנצ'סטר יונייטד איבדה נקודות ב-2:2דרמטי נגד לסטר סיטי. הארי קיין חגג עם שלושער ב-0:3 של טוטנהאם על ברנלי. תומר חמד בישל את שער הניצחון ב-0:1 של ברייטון על ווטפורד, ניצחונות בתחתית גם לניוקאסל וסטוק סיטי.

דנילו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
שער ראשון מאז הגיע מריאל מדריד. דנילו חוגג/רויטרס

מנצ'סטר סיטי – בורנמות' 0:4

הקבוצה של פפ גווארדיולה ממשיכה לשייט לעבר האליפות ורצף הניצחונות ההיסטורי שלה התארך ל-17. סרחיו אגוארו היה איש המשחק עם צמד ובישול. האורחים שילמו בדקה ה-27 על איבוד כדור, כשפרננדיניו הגביה באלגנטיות והחלוץ הארגנטינאי נגח תוך כדי זינוק וחגג את שערו הביתי ה-100 (ב-135 הופעות). בדקה ה-53 עבר אגוארו לתפקיד המבשל, עם הקפצה לתוך הרחבה, לשם הגיע ראחים סטרלינג שירה את ה-12 שלו העונה בליגה. המחליף ברנרדו סילבה הגביה מימין בדקה ה-80 וסידר לאגוארו שער נוסף בנגיחה וגם לו 12 שערי ליגה. דנילו, שנכנס בדקה ה-81, התכבד בשער בכורה באנגליה עם בעיטה שטוחה בשמאל בסיום מתפרצת בדקה ה-85. בורנמות' ירדה אל מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי כובש בנגיחה. רויטרס
תזמון מצוין. קון אגוארו כובש את הראשון/רויטרס

אברטון – צ'לסי 0:0

סם אלרדייס נותר ללא הפסד כמאמן אברטון, וזה קרה בעיקר בזכות השוער ג'ורדן פיקפורד והבלם פיל ג'אגיילקה שמנעו מהטופיז הפסד שמיני בתשעת מפגשי הליגה האחרונים עם האלופה. צ'לסי שלטה בצורה מוחלטת, אך חסרה רגל מסיימת בהיעדרו של אלברו מוראטה הפצוע. פדרו נעצר אצל פיקפורד, ג'אגיילקה הציל פעמיים מהקו וגם נגיחה של אשלי וויליאמס לא הפכה לשער עצמי אלא נעצרה במשקוף. בהיעדרו של ויין רוני החולה, לאברטון כמעט לא היה מה למכור בחלק הקדמי, אבל בתוספת הזמן ג'ונג'ו קני כמעט גנב ניצחון עם נגיחה שחלפה מעל השער. צ'לסי נותרה בפיגור שתי נקודות ממנצ'סטר יונייטד השנייה.

ג'ורדן פיקפורד שוער אברטון מעל מרקוס אלונסו שחקן צ'לסי. רויטרס
הציל נקודה לאברטון. ג'ורדן פיקפורד מול מרקוס אלונסו/רויטרס

ברייטון - ווטפורד 0:1

השחפים קטעו רצף של שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון והתקדמו למקום ה-12, מרחק חמש נקודות מהקו האדום. תומר חמד פתח בהרכב, רשם החמצה בדקות הראשונות ובסופו של דבר היה מעורב בשער הניצחון, עם בישול לפסקל גרוס שחתך לרגל ימין בדקה ה-64 וכבש מ-17 מטרים, בעזרתו האדיבה של השוער גומש. בירם כיאל נכנס בדקה ה-83, חמד הוחלף בדקה ה-87 וברייטון עם הפנים למשחק החוץ מול האלופה צ'לסי ביום שלישי. ווטפורד עם חמישה הפסדים בששת המחזורים האחרונים.

תומר חמד, יניב קטן , אייל סגל,. רויטרס
בישול חשוב במאבקי התחתית. תומר חמד בסיום/רויטרס

ברנלי – טוטנהאם 3:0

אחרי ההפסד הכואב 4:1 למנצ'סטר סיטי במחזור הקודם, טוטנהאם רצתה לחזור לנצח כשהיא התארחה אצל ברנלי המפתיעה של שון דייץ'. התרנגולים ידעו שאסור להם להפסיד נקודות אם הם רוצים להיצמד לרביעיה הראשונה, והם הציגו יכולת נהדרת. הארי קיין העלה אותם ליתרון הודות לפנדל מוקדם (7) ובדקה ה-69 חלוץ נבחרת אנגליה השלים צמד אחרי שקיבל את הכדור מסיסוקו. זה לא הספיק ל'הוריקיין', שהשלים שלושער בדקה ה-78 וקבע את תוצאת המשחק. קיין עומד כרגע על 36 שערי ליגה ב-2017, והוא השווה את שיאו של אלן שירר משנת 1995. אגב, צמד במשחקה הבא של טוטנהאם, ביום שלישי נגד סאות'מהפטון, יספיק לקיין כדי לעבור את ליאונל מסי ככובש המוביל של שנת 2017.

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
אי אפשר לעצור אותו. הארי קיין/רויטרס

לסטר סיטי – מנצ'סטר יונייטד 2:2

אחרי ההפסד המביך לבריסטול סיטי בגביע הליגה, השדים האדומים קיוו להתאושש בליגה אך שוב ספגו בתוספת הזמן, הפעם מרגלו של הארי מגווייר (94), שהעניק לשועלים נקודה דרמטית. הקבוצה של ז'וזה מוריניו רצתה לנצל את איבוד הנקודות של צ'לסי וליברפול, מוקדם יותר, ולהגדיל את הפער מהמקום השלישי - אך במקום זה הפער שלהם ממנצ'סטר סיטי צמח ל-13 נקודות. המארחת מצאה ראשונה את הרשת, כאשר מתפרצת נהדרת שלה הסתיימה בבישול של ריאד מחרז לג'יימי ורדי (27), השניים שהחמיצו בדו קרב הפנדלים מול מנצ'סטר סיטי והיו אחראים להדחה מגביע הליגה. ורדי הגיע ל-50 שערי ליגה במדי לסטר, כאשר 21 מהם הגיעו מול קבוצות מה"ביג 6" (42%). חואן מאטה, ששב להרכב לאחר מנוחה, הפך את התוצאה עם הצמד (40, 60) הראשון שלו בליגה מאז מרץ 2015. המארחת נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-73, אז דניאל אמרטיי ספג כרטיס צהוב שני, ארבע דקות לאחר שהוצהב לראשונה ו-16:09 דקות לאחר שנכנס כמחליף, אך למרות זאת מגווייר אמר את המילה האחרונה.

שחקן לסטר סיטי הארי מגווייר חוגג. רויטרס
השועלים חוגגים נקודה דרמטית/רויטרס

משחקים נוספים

ווסטהאם - ניוקאסל 3:2
לווסטהאם: מרקו ארנאוטוביץ' (6), אנדרה איוו (69). לניוקאסל: הנרי סבה (10), מוחמד דיאמה (53), כריסטיאן אטסו (61)

סאות'המפטון - האדרספילד 1:1
לסאות'המפטון: צ'רלי אוסטין (24). להאדרספילד: לורן דפואטר (64)

סטוק סיטי - ווסט ברומיץ' 1:3
לסטוק: ג'ו אלן (19), אריק מקסים צ'ופו מוטינג (45), רמדאן סובחי (95). לווסט ברום: סלומון רונדון (51)

סוונסי - קריסטל פאלאס 1:1
לסוונסי: ג'ורדן איוו (77). לפאלאס: לוקה מיליבוייביץ' (59 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully