וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נארו גאטוזו: "איבדנו את הראש אחרי הגול השני, זה היה מביך"

מאמן מילאן ניסה להסביר את ה-3:0 המבזה בוורונה: "אני חושב שהגול השני יצר את הדרמה הגדולה. קל להגיד שדברים מבחוץ משפיעים עלינו אבל המשכורות מגיעות בזמן ואין בעיה בחדר ההלבשה"

אם חשבתם שמילאן הגיעה לשיא השפל שלה בעידן מונטלה, הרי שגם ג'נאטו גאטוזו ממש לא מצליח להציל את קבוצת הפאר שהשקיעה הון בקיץ, אך היום (ראשון) התבזתה עם 3:0 בחוץ מול ורונה במסגרת המחזור ה-17 בליגה האיטלקית. תחת שרביטו של גאטוזו הרוסונרי גם עשו תיקו מביש עם בנבנטו האחרונה והפסידו גם לרייקה בליגה האירופית.

עוד בנושא:

מילאן הושפלה עם 3:0 אצל ורונה, יובנטוס עלתה למקום השני
קאקה הודיע רשמית על פרישה: "אני מוכן למסע הבא שלי"

ג'נארו גאטוזו מאמן מילאן עם השוער ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
מדחי אל דחי. גאטוזו/GettyImages

גאטוזו חם המזג לא חסך בביקורת כלפי הקבוצה שלו בכישלונות הקודמים, אך הפעם ניסה לתרץ כשאמר: "במשך 25 דקות שיחקנו טוב, אבל נענשנו בגול הראשון. אני חושב שהגול השני שלהם יצר את הדרמה הגדולה ומשם איבדנו את הראש. זה היה מביך, אבל צריך להסתכל קדימה. זה קל להגיד שדברים מחוץ למגרש משפיעים עלינו, אבל השחקנים מקבלים את המשכורות שלהם בזמן, ואין שום בעיות בחדר ההלבשה".

מילאן ירדה כבר למקום השביעי בעקבות ההפסד הזה ותוכל לרדת למקום השמיני אם אטאלנטה תנצח מאוחר יותר את לאציו. לגאטוזו מצפים כעת משחקים קשים יותר מול אותה אטאלנטה ולאחר מכן דרבי לוהט נגד אינטר בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully