וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה הודיע רשמית על פרישה: "אני מוכן למסע הבא שלי"

הברזילאי שהוכתר לשחקן השנה בעולם בשנת 2007 סיים רשמית קריירה מפוארת: "זה היה הרבה יותר ממה שיכולתי לצפות לו". קאקה בן ה-35 כיכב במילאן וריאל מדריד וזכה עם ברזיל במונדיאל 2002

קאקה שחקן מילאן חוגג. רויטרס
אומר שלום למשחק. קאקה/רויטרס

קאקה הודיע היום (ראשון) רשמית על פרישה ממשחק פעיל. בהודעת הפרישה בטוויטר כתב הקשר ההתקפי בן ה-35 "אבא, זה היה הרבה מעבר למה שיכולתי לצפות. כעת אני כבר מוכן למסע הבא. בשם ישו. אמן".

קאקה בן ה-35 נחשב לאחד השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי בעשור הקודם. הוא גדל במחלקות הנוער של סאו פאולו והגיע לאירופה ב-2003 כשחתם בשורות מילאן במדיה שיחק עד 2009. בתקופה זו כבש קאקה 70 שערים ב-193 הופעות במדי הרוסונרי בכל המסגרות ובשנת 2007 נבחר לכדורגלן השנה בעולם. בשנה זו הוא זכה במדי מילאן בליגת האלופות ובאליפות העולם לקבוצות. ב-2004 הוא זכה עם מילאן גם באליפות איטליה.

שחקן נבחרת ברזיל, קאקה. AP
לקח גם את המונדיאל. קאקה במדי הנבחרת/AP

לאחר מכן עבר לריאל מדריד במדיה שיחק עד 2013. במדי הבלאנקוס קאקה זכה באליפות ספרד ב-2012. לאחר מכן שב לגיחה קצרה למילאן ולאחר מכן עבר לליגת ה-MLS בה סיים את הקריירה בשורות אורלנדו סיטי. במדי נבחרת ברזיל זכה קאקה במונדיאל 2002 שנערך על אדמת יפן וקוריאה הדרומית ובסך הכול הוא ערך במדי הסלסאו 92 הופעות בכל המסגרות והבקיע 29 שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הודעת הפרישה של קאקה

קאקה זוכה בכדור הזהב ב-2007

רשימת התארים המלאה של קאקה

  • עוד באותו נושא:
  • קאקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully