וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס טיילה ל-0:3 בבולוניה, מילאן הובסה 3:0 בוורונה

שערים של מיראלם פיאניץ', מריו מנדז'וקיץ' ובלס מטוידי סידרו לגברת הזקנה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ואת המקום השני. מילאן הושפלה עם 3:0 מול ורונה מהתחתית. 3:3 דרמטי ללאציו נגד אטאלנטה

AP

אחרי ניצחון בליגה על בולוניה ואחד נוסף בגביע על ורונה, נראה היה שמילאן של ג'נארו גאטוזו התייצבה. היא רצתה להמשיך במומנטום החיובי היום (ראשון) כשפגשה את ורונה החלשה במשחק חוץ במסגרת המחזור ה-17 של הסרייה A, אך האורחים חזרו למילאנו מושפלים עם הפסד 3:0 כואב. בהמשך, יובנטוס עלתה למקום השני אחרי 0:3 נינוח מאוד בחוץ מול בולוניה.

עוד בנושא:

איטליה: רומא ניצחה בדקה ה-94, נאפולי כבשה את הפסגה, האמשיק השתווה למראדונה
דונארומה ירד בדמעות, גאטוזו: "מציירים אותו כמפלצת, זה לא מגיע לו"

מריו מנדז'וקיץ' שחקן יובנטוס. רויטרס
מנדז'וקיץ' חוגג/רויטרס

בולוניה - יובנטוס 3:0

הגברת הזקנה עם ניצחון שלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים. יובנטוס לא ממש התקשתה לנצח בחוץ ולטפס למקום השני עם 41 נקודות, אחת פחות מנאפולי המוליכה. מיראלם פיאניץ' כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-27 ועשה את זה, איך לא, בכדור חופשי יפה. השער השני הגיע בדקה ה-36. הפעם פיאניץ' שלח כדור ארוך למריו מנדז'וקיץ', שהוריד בצורה מושלמת ובעט לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. השער השלישי בלס מטוידי השלים את הניצחון עם שער יפה בבעיטה מרחוק בדקה ה-64. הקבוצה מאמיליה רומאניה במקום ה-12 עם 21 נקודות.

עוד באותו נושא

דונארומה ירד בדמעות, גאטוזו: "מציירים אותו כמפלצת, זה לא מגיע לו"

לכתבה המלאה
שחקן מילאן אלסיו רומניולי מאוכזב. GettyImages
מילאן בצרות. אלסיו רומאניולי מבואס/GettyImages

ורונה - מילאן 3:0

איזו תבוסה כואבת לרוסונרי, ובאותה תוצאה בה ניצחו את ורונה בגביע. אנטוניו קראצ'ולו הגיע לכדור קרן ונגח לרשת כדי להמם את מילאן בדקה ה-24. ורונה נאלצה לבצע שני חילופים עוד במחצית הראשונה, ואחד מהם, הכישרון בן ה-17 מואיז קין המושאל מיובנטוס, הגיע לכדור רוחב טוב והכפיל בדקה ה-55. מילאן לחצה, אבל פשוט לא הייתה מדויקת בחלק ההתקפי ונראתה חסרת רעיונות. מה קורה כשלא כובשים? סופגים. המחליף השני דניאל בסה הפך את ההפסד לכואב אף יותר בדקה ה-77 כשסיים התקפה מתפרצת ברשת וקבע את תוצאת המשחק. סוסו הספיק להיות מורחק בתוספת הזמן. מילאן תנסה להתאושש במחזור הבא כשתארח את אטאלנטה. ורונה נעזרה בניצחון כדי לעלות מעל לקו האדום.

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', לאציו,. AP
סרגיי מילינקוביץ' - סאביץ' חוגג עם חבריו/AP

אטאלנטה - לאציו 3:3

לאציו אמנם התגברה על חסרונו של צ'ירו אימובלה המורחק וכבשה שלושה שערים נגד אטאלנטה בחוץ, אבל ההגנה לא ממש תיפקדה והחבורה של סימונה אינזאגי נאלצה לרדוף אחרי היריבה וחילצה לבסוף נקודה. מטיאה קלדרה עלה את אטלאנטה ליתרון בדקה ה-19. יוסיפ איליצ'יץ' הוסיף את השני בדקה ה-22. לאציו השיבה אש בדמות צמד של סרגיי מילינקוביץ' - סאביץ' (27,35). בדקה ה-50 אטאלנטה עלתה ל-2:3 עם פנדל של איליצ'יץ' שהשלים צמד משלו. בדקה ה-79 לואיס אלברטו הספרדי קבע 3:3. סימונה אינזאגי הורחק אחרי שדרש מהשופט להרחיק שחקן יריב ובעצמו נשלח לחדר ההלבשה.

משחקים נוספים

קרוטונה - קייבו 0:1
לקרוטונה: אנטה בודימיר (33)

פיורנטינה - גנואה 0:0

סמפדוריה - ססואולו 1:0
לססואולו: אלסנדרו מאטרי (90)

בנבנטו - ספאל 2:1
לבנבנטו: מיקלה קרמונזי (59, עצמי). לספאל: סרג'יו פלוקארי (64 ו-73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully