וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "הסיכוי שאחזור לשחק בישראל הוא קטן, טוב לי פה"

שחקן אינגולשטאדט לא ממהר לחזור לליגת העל, כפי שסיפר בתוכנית של טוכמן וחמי: "יש לי חוזה בלי סעיף שחרור, אם אחזור זה יהיה בשביל המשפחה". על היכולת: "אני יותר טוב מבעונה שעברה"

אימג'בנק GettyImages

אחרי פתיחת עונה קשה, במהלכה אינגולשטאדט התדרדה לתחתית הליגה השנייה בגרמניה, היא התייצבה ויחד איתה גם אלמוג כהן. היום (ראשון) התארח קשר נבחרת ישראל בתוכנית הפייסבוק של טוכמן וחמי, סיפר על קורותיו מאז פתיחת העונה ובעיקר התייחס לאפשרות שיחזור לשחק בישראל, בינואר או לאחר מכן.

"עברתי ניתוח בברך בקיץ ככה שהתחלתי את העונה חלש ולא בכושר", אמר כהן, "אני והקבוצה לא שיחקנו טוב ופתחנו את העונה גרוע. פיטרו את המאמן, ובחודשיים וחצי האחרונים אנחנו מנצחים כמעט כל משחק. אני לא מתגעגע, טוב לי פה".

על האפשרות שיחזור לישראל: "אם לא הייתי משחק זה משהו אחר, זה לא קל, מעטים השחקנים שיש להם את האופי לשבת בחוץ ולחכות להזדמנות. טוב לי פה מאוד, אבל צריך להתחשב גם במשפחה ולהם לא קל לחיות בחו"ל, כך שתמיד חזרה לארץ היא על הפרק. הסיכוי הוא קטן כי יש לי חוזה לארבע שנים, אין לי סעיף שחרור ואני שחקן משמעותי בקבוצה, אבל יש סיכוי. אם אני אחזור זה רק בגלל הקטע המשפחתי".

אני חושב שאני אפילו יותר טוב מבעונה שעברה", אמר כהן, "רץ יותר, מחלץ יותר, אני מאוד מסוכן ליד השער. אני נהנה מכל רגע, מכל משחק, מכל אימון".

עוד בנושא

אורן יוסיפוביץ על הפארסה החדשה בקרקס הנודד של מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה מתכננים מחאה נגד השחקנים בכפר גלים
בוריס קליימן עשוי לערוך מבחן כשירות לפני מכבי תל אביב

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
אלמוג כהן/GettyImages

"מכבי תל אביב והפועל באר שבע פנו בקיץ", סיפר, "אינגולשטאדט לא הייתה מוכנה לשמוע מאף קבוצה. אם אחזור לארץ אפסיד כסף. מהניסיון שיש לי, אני לא רוצה לשלול משהו שיש סיכוי שיקרה. זה מה שקרה לפני הפועל תל אביב, אמרתי שאין סיכוי שאגיע ובסוף זה קרה. קשה לי להעריך את הסכום שהקבוצה תבקש עלי".

על מכבי נתניה: "אין ספק שזה בית חם ואוהב, שאני בחיים לא אשכח. מאוד אוהב את המקום הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully