וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה על דמארי: "הצוות הגדיר כללים ברורים". מחאה נגד השחקנים

17.12.2017 / 7:47

במועדון הגיבו על פרשת הדחת החלוץ מההרכב ומזהירים: "הבא שיאחר להתכנסות יהיה בבעיה". אחרי מחאת לוזון, הקהל יגיע לכפר גלים וימחה נגד השחקנים. בן הרוש עשוי לעזוב, המגן הקרואטי הרבוייה מיליץ' ברשימות של אלאך

יוסי ציפקיס

1. מחאה עוברת: הקהל עובר מלוזון לשחקנים

גיא לוזון ראה את המשחק אמש ויכול היה להתרווח על הכורסא. ההפסד לבני יהודה היה רע אפילו במונחים של התקופה שלו, אולי אפילו מבזה יותר. שאף אחד לא יטעה, הקדנציה של לוזון הייתה כישלון גדול, אבל קשה לומר שבסביבתו היו מאוכזבים מההפסד אתמול. בשורה התחתונה, אחרי המחאה נגד המאמן שהסתיימה בעזיבה, אוהדי הקבוצה החליטו לא לוותר ולהמשיך בה. בצל המתיחויות בין זרמים שונים של הקהל, נראה שיהיה להם נושא משותף אחד לדון בו בתקופה הקרובה: השחקנים. הם מתכוונים להעביר את המחאה אליהם ובמהלך הימים הקרובים ייתכן שאף יגיעו לאימון כדי למחות נגד ההתנהלות שלהם. אתמול, לאחר המשחק, עמדה קבוצת אוהדים מחוץ לכותלי האיצטדיון ומחתה נגדם. "הם מביישים את הסמל ומוכיחים כל שבוע למה מגיע להם היחס הזה. עד היום קראנו נגד גיא, מהשבוע הם ירגישו את הנוכחות שלנו גם בכפר גלים", אמר אחד מהם. "אפשר להבין אותם", סיכם אחד השחקנים. "האשמה היא רק עלינו, הקבוצה נראית רע מאוד. ברור לנו שהם יגיעו". מי שלא נכלל במעגל המחאה הוא מוחמד עוואד, שהיה היחיד שזכה לעידוד מהקהל.

הקהל רוצה את שחקני הבית חזרה ברוטציה.

עוד בנושא

גם בלי לוזון: מכבי חיפה החלשה הפסידה 2:0 לבני יהודה
בלאגן במכבי חיפה: דמארי הודח מההרכב כי איחר להתכנסות
דיווחים בשבדיה: יורגן לנארטשון מועמד לאמן את מכבי חיפה

אבוקה ביציע אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
המחאה נמשכת, הפעם מישהו אחר במוקד. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

2. מכבי חיפה מגיבה להדחת דמארי

אתמול נחשף בוואלה! ספורט כי החלוץ עומר דמארי הודח מההרכב לאחר שאיחר להתכנסות בכפר גלים.

על פי גורמים בקבוצה, דמארי הגיע באיחור של מספר דקות, בזמן שהשחקנים שהו במתחם חדר ההלבשה. עוזר המאמן רוב מאס, שמכהן על תקן מאמן זמני יחד עם איתי מרדכי, הבחין בכך. הוא ניגש לחלוץ והודיע לו כי הוא מודח מההרכב. מיד אחר כך, מוחמד עוואד קיבל הודעה שיפתח במקומו. במועדון טוענים כי קיבל את ההחלטה לאחר התייעצות עם המנהל הטכני מוחמד אלאך ומרדכי. דמארי תורגל ביום שישי, וחלק מהשחקנים שלא שמו לב כי איחר להתכנסות היו מופתעים מאוד כשצמד המאמנים פרסם את ההרכב. במכבי חיפה מסרו הלילה בתגובה: "הצוות המקצועי הגדיר כללים מאוד ברורים והשחקנים מחויבים לעמוד בהם". גורם במועדון הוסיף: "אנחנו מצפים משחקנים שיגיעו בזמן להתכנסות. דמארי מקצוען ולא עבר העונה עבירת משמעת אחת, אבל היינו צריכים לנקוט בהליך משמעתי למען יראו וייראו. לכן הוחלט שהוא יודח מההרכב. השחקן הבא שיאחר יהיה בבעיה דומה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי חיפה עומר דמארי מאוכזב. יוסי ציפקיס
למען יראו וייראו. דמארי אמש/יוסי ציפקיס

3. בן הרוש יעזוב? מגן קרואטי מועמד

ביום רביעי פרסמנו כי במכבי חיפה החליטו לעשות סוף לקרדיט שמקבל המגן עומרי בן הרוש. ביום שישי אחר הצהריים הפור כבר נפל. המגן קיבל הודעה שלא יתלבש וכעת מחפשים במכבי חיפה מגן שמאלי אחר. בן הרוש עשוי לעזוב את הקבוצה בינואר ולחפש את התחנה הבאה שלו. מו אלאך, כך מתברר, רוצה מאוד לקדם את יונתן לוי ומאמין שאם יקבל דקות משמעותיות יכול להתפתח כאן מגן ליגה טוב. אחד השמות שעלה הוא של מגן אולימפיאקוס, הרבוייה מיליץ'. סוכניו פיני זהבי ופאלי רמאדני מחפשים לו קבוצה וישראל הוא אחד היעדים של המגן שלא מרבה לשחק ביוון לקראת ינואר. מיליץ', 28, הוא מגן שמאלי שיכול לשחק גם בתפקידים קדמיים יותר בכנף והופיע שש פעמים בנבחרת קרואטיה. העונה רשם שתי הופעות ליגה במדי אולימפיאקוס, אליה הגיע מפיורנטינה, שם שיחק 17 פעמים בסרייה A. הוא גדל באוסייק, החל את הקריירה המקצוענית בהיידוק ספליט ושיחק גם באיסטרה, בדיורגארדן השבדית וברוסטוב הרוסית.

עד שיתקדם עם מלאכת הסקאוטינג, אלאך צפה אתמול מהיציע וראה את הרכש שלו מויטסה, דן מורי, מנצח אותו. סוג של סגירת מעגל.

שחקן מכבי חיפה, עומרי בן הרוש. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה? בן הרוש/אדריאן הרבשטיין

4. איפה הקפטן?

סאגת הקפטנים במכבי חיפה עלתה שוב לכותרות בשבוע שעבר, אז הוחלט לקחת את הסרט מגל אלברמן מבלי שאף אחד הודיע לו. כמה סימבולי שאת המחצית השניה פתחה הקבוצה בלי קפטן על המגרש. גרשון החליף חולצה במחצית ועלה בלי הסרט, במעשה שאולי סימל את העונה כולה: למכבי חיפה אין מנהיג על המגרש ומחוצה לו, והקפטן הראשון שלה יעזוב בקרוב לארצות הברית. "רמי שחקן טוב, אבל הוא 'לא מצליח להיכנס לנעליים' של גרשון ששיחק בגנט", אמר שחקן בקבוצה. "אף אחד לא מאשים אותו במצב, פשוט יכול להיות שהעניין של להוביל קבוצה עדיין מוקדם לו". אחרי הדחת אלברמן ועזיבת קינן, חיפה תבחר מנהיג חדש, רביעי העונה. זה יהיה כנראה מאור בוזגלו, אבל אם תשאלו את השחקנים, זה ממש לא מה שחשוב עכשיו.

במועדון עדיין לא מרוצים מהיכולת של קאיו, שלמרות שינוי התפקוד הוא עדיין לא מוכיח שמגיע לו מקום בהרכב. הברזילאי עדיין מתנדנד, בדיוק כמו סטפנוס אתנסיאדיס אותו מנסים סוכנים זרים לשדך חזרה לפאוק. במועדון מצפים לשיפור גם בגזרת ארנסט מאבוקה, שממשיך לאכזב.

רוב הזרים, כך נראה, לא יישארו במכבי חיפה עד העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully