וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגן במכבי חיפה: עומר דמארי הודח מההרכב כי איחר להתכנסות

16.12.2017 / 22:28

חלוץ מכבי חיפה איבד את מקומו למוחמד עוואד. בוזגלו דיבר על האכזבה אחרי ההפסד 2:0 לבני יהודה: "יש הרבה דברים שלא עובדים". גרשון עלה למחצית השנייה ללא סרט הקפטן. יוסי אבוקסיס: "גאה בשחקנים, מגיע להם. הם נותנים הכול"

יוסי ציפקיס

גם פיטוריו של גיא לוזון לא ממש שינו את המצב במכבי חיפה. הירוקים שוב הפסידו, הערב (שבת) זה היה 2:0 ביתי מול בני יהודה במסגרת המחזור ה-14 והראשון בסיבוב השני של ליגת העל. הזהובים, שנהנו משערים של דן מורי (36) ויונתן כהן (51), רשמו ניצחון חמישי בששת משחקי הליגה האחרונים ועלו על המסלול הנכון אולי בדרך לפלייאוף העליון בתום 2017/18.

עוד בנושא:
עוד פאדיחה לאוסף: מכבי חיפה הפסידה 2:0 לבני יהודה

במכבי חיפה היה בלגן ערב המשחק מול בני יהודה. החלוץ עומר דמארי, שהיה אמור לפתוח בהרכב, הודח מה-11 אחרי שאיחר למפגש בכפר גלים. בעקבות כך, החליט הצוות המקצועי והמנהל הטכני מו אלאך להדיח אותו מההרכב ולהעלות במקומו את מוחמד עוואד. גורם בקבוצה אישר: "דמארי לא הגיע בזמן למפגש בכפר גלים ובגלל זה הודח מההרכב". יש לציין כי בסופו של דבר דמארי לא הגיע יחד עם הקבוצה מכפר גלים לכיוון האצטדיון אלא עם רכבו הפרטי. בכל מקרה, בקבוצה הוחלט לא להדיח אותו לגמרי מהסגל והיום הוא שותף כמחליף. גורם בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "דמארי שחקן מקצוען ולא הייתה איתו שום בעיה מאז הצטרפותו לקבוצה". מבוכה נוספת נרשמה הערב כאשר רמי גרשון החליף חולצה במחצית וחזר מההפסקה ללא סרט הקפטן.

עוזר מאמן מכבי חיפה רוב מאס. יוסי ציפקיס
נכנס לנעליו של לוזון ולא הביא שינוי. מאס/יוסי ציפקיס

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר: "אני גאה בשחקנים. מגיע להם כל הכבוד על משחק לחימה ומשמעת. קצת התעייפנו אחרי ה-0:2 ומכבי חיפה דחפה עם המון כלים התקפיים, אבל הצלחנו לנצח. מה הסוד שלנו? לרוץ. שחקנים נותנים את הנשמה שלהם והם מחויבים. אני חושב שהניצחון מגיע לנו. אני לא מאלה שמדברים ונותנים הצהרות, אני אוהב להסתכל משחק אחרי משחק ואני חושב על אשקלון. כל משחק מבחינתנו הוא משחק האליפות שלנו. ככה אנחנו צריכים להתכונן לכל משחק. התפקיד שלי ושל הצוות הוא להשאיר את השחקנים מפוקסים ורעבים. משחק הגנתי? אני משחק עם הכלים שיש לי".

מאמן מכבי חיפה רוב מאס הוסיף: "כמובן שזה מאכזב להפסיד. ראיתי הרבה דברים חיוביים שאפשר לקחת הלאה. עבדנו כקבוצה, עבדנו קשה מאוד. יש דברים שצריך לעבוד עליהם ולשפר. הקבוצה הפסידה מספר משחקים ושחקנים איבדו ביטחון וראו את זה על המגרש. אנחנו מנסים לשנות זאת, כי יש כאן הרבה איכות. מה הלאה? הכל מתחיל בעבודה קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי חיפה עומר דמארי מאוכזב. יוסי ציפקיס
עומר דמארי מאוכזב בסיום/יוסי ציפקיס

המצטיין אלמוג בוזגלו: "אני חושב שבחודש וחצי האחרונים אנחנו בכושר מצוין, משחקים בביטחון וללא רגשי נחיתות. אני שמח מאוד. אנחנו מתקדמים ומשתפרים ממשחק למשחק. אנחנו נהנים ביחד ואני רוצה שנמשיך ככה. בתקופה האחרונה אנחנו עם הרבה ביטחון לאור התוצאות. אנחנו נהנים מכל רגע ועובדים קשה. אני לא עושה תחרות עם מאור, שנינו שחקנים טובים שרוצים להצליח. אמרתי לו שירים את הקבוצה שלו, ראיתי שחלק מהשחקנים בלי ביטחון ואמרתי לו שירים אותם כי זה התפקיד שלו. מאחל להם בהצלחה ושינצחו".

אחיו, מאור בוזגלו המאוכזב: "ההרגשה נוראית, אין הרבה מה להגיד. יש הרבה דברים שלא עובדים. הסיטואציה קיימת, זאת עובדה שאנחנו במצב הזה. רק ביחד נוכל לצאת מזה, אין לנו ברירה אחרת. לא טוב לשקוע בדיכאון. מאכזב, אבל חייבים להרים את הראש ולעבוד יותר קשה. כל השחקנים רוצים ועובדים קשה במהלך השבוע. תמיד אנחנו מגיעים לסיטואציה שבה אנחנו רודפים אחרי הקבוצה היריבה. זה לא פשוט לשחק נגד קבוצה שמסתגרת ומנסה לצאת למתפרצות ובני יהודה שיחקו טוב. אנחנו לא במקום שאנחנו רוצים להיות בו. אנחנו שואפים להגיע גבוה אבל כל דבר לוקח זמן. אי אפשר להגיד שהקבוצה לא מנסה למצוא מה לא עובד. הכי חשוב שנישאר ביחד ומאוחדים, לא להתייאש ולא לוותר. הצלחה של אלמוג היא הצלחה שלי, אנחנו מאותו דם. אני גאה בו על הדרך שהוא עושה והמומנטום שהוא נמצא בו וחשוב שהוא ישמור עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully