וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן עשוי לערוך מבחן כשירות לפני מכבי תל אביב

17.12.2017 / 7:05

בבית"ר לא רוצים לסכן את השוער, אך יחליטו אם יטול חלק במשחק רק בסמוך אליו. עזרא שחוזר מפציעה עשוי להתחיל על הספסל, ורד צפוי לחזור בעוד שבועיים: "הוא יהיה הרכש הכי טוב שלנו בינואר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

קצת יותר מיממה לפני המפגש המסקרן מול מכבי תל אביב בטדי (שני, 21:00, ספורט 5), בבית"ר ירושלים עדיין לא יודעים אם בוריס קליימן יוכל לעמוד בין הקורות. בבית"ר מעריכים שאם ישחק, קליימן יסכן את עצמו בפציעה קשה יותר שתשבית אותו לתקופה ממושכת. בכל מקרה בקבוצה ימתינו עד מחר, כאשר ייתכן שהשוער אף יעבור מבחן כשירות בסמוך למשחק. קליימן עצמו נחוש לשחק, אך בבית"ר יקבלו החלטה סופית רק כאשר יידעו בוודאות מה מצבו.

עידן ורד ימשיך להיעדר, אך הוא עשוי לחזור לסגל כבר בעוד שבועיים נגד מכבי פתח תקוה. ורד עדיין סובל מבעיות במערכת העיכול אך חל שיפור במצבו והוא עשוי לחזור לאימונים סדירים ומלאים בעוד עשרה ימים. בבית"ר חזרו ואמרו אתמול: "עידן מבחינתו לחזור מחר, אבל זה לא יקרה כי הבריאות שלו יותר חשובה מכל הכדורגל. הוא יחלים בצורה מלאה ויחזור. הוא יהיה הרכש הכי טוב שלנו בינואר".

עוד בנושא

16 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם בטדי מול מכבי תל אביב
קקוטה מאנה המוסלמי בן ה-22 עשוי להצטרף לבית"ר ירושלים
מכבי תל אביב עקפה את בית"ר ירושלים במקרי גזענות ביציע

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נחוש לשחק. קליימן/ברני ארדוב

פול אדגר צפוי לחזור לסגל, אולם הוא לא צפוי לפתוח. בן זקן מתלבט אם לעלות במערך הכולל שני חלוצים כפי שעשה נגד הפועל רעננה כאשר איתי שכטר יפתח כשחקן כנף. אם יפתח חלוץ אחד, ההחלטה תיפול בין חן עזרא ליוסי בניון. בבית"ר שוקלים שלא לפתוח עם עזרא משום שחזר רק לאחרונה מפציעה, אך גם במקרה הזה, ההחלטות הסופיות יתקבלו בסמוך למשחק.

אנטואן קונטה צפוי לשחק כמגן ימני. בבית"ר החליטו כי גם אם לא יגיע בלם זר, המטרה היא שקונטה יחזור לעמדתו הטבעית, ולכן אפשר שבקבוצה ימצאו פתרונות בשוק הישראלי. מיקי סירושטיין אמור לפתוח מחר לצידו של טל כחילה כאשר בחשיבה לעתיד נלקח בחשבון גם דוד קלטינס ובגזרת הרכש שחקנים כמו אדי גוטליב ואוראל דגני.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully