וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל משומר: "במכבי חיפה לא מגבים שחקן שסופג בוז או ביקורות"

שחקן הפועל אשקלון ("הגעתי אליה כי הייתה הכי רצינית") התארח בתוכנית של טוכמן וחמי וניתח את הבעיות של האקסית: "האוהדים מבינים שלא אני הייתי הבעיה, אנשים שם לא נהנים באימונים"

אדריאן הרבשטיין

אחרי מספר חודשים בהם ישב בבית וחיכה לחתום בקבוצה מליגת העל, אייל משומר הגיע להפועל אשקלון ורשם כבר שלוש הופעות במדיה. היום (ראשון) הוא התארח בתוכנית הפייסבוק של טוכמן וחצי, סיפר על הקליטה בקבוצה החדשה וסיפק את הניתוח שלו למצבה של מכבי חיפה.

"הגעתי לבית", אמר משומר על אשקלון, "שחקן מביא מעצמו יותר כשהוא מרגיש בנוח בעבודה. היו לי עוד הצעות, אבל אשקלון הייתה הכי רצינית. היה לי פספוס עם בית"ר ירושלים. אחרי ששמעתי שאשקלון מועדון מסודר שמשלם בזמן ויש בו אחלה אווירה, הרגשתי שזה המקום הנכון בשבילי כרגע".

על מכבי חיפה: "האוהדים מבינים היום שאני לא הייתי הבעיה במכבי חיפה. הבעיה יותר עמוקה, משהו שם לא מתחבר. לפי מה שידוע לי אנשים לא נהנים שם באימונים, ואז פחות מביאים מעצמם. ככה זה בכל מקום עבודה. אני חושב שצריך לעשות שם סדר מלמעלה. אני לא שם ולא יודע מה קורה שם. בתקופה שלי, לא גיבו שם שחקנים במצבים ששחקן כזה או אחר מקבל בוז מהקהל או שנטפלים אליו מהתקשורת. ברגע שהמועדון לא מספיק מגבה אתה מרגיש לבד. לא יכול להיות שמכבי חיפה לא מביאה בשש שנים זר אחד שמדרג אותה ונשאר כמה שנים. קבוצה שצריכה להביא את הזרים הכי טובים, כמו שהיה בעבר, וגם זה פוגע. גם בקשר למי שהביא אותם, אף אחד לא לוקח אחריות. כנראה שהיה נוח להאשים אותי כשהייתי שם".

עוד בנושא

אורן יוסיפוביץ על הפארסה החדשה בקרקס הנודד של מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה מתכננים מחאה נגד השחקנים בכפר גלים
בוריס קליימן עשוי לערוך מבחן כשירות לפני מכבי תל אביב

אייל משומר, שחקן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
"מגיע ליובל נעים להגיע לקבוצה גדולה". אייל משומר/לירון מולדובן

על המשחק אתמול, מול הפועל חיפה: "הפועל חיפה לא פספסה ניצחון, אם מסתכלים על כל המשחק - המחצית הראשונה שלנו הייתה מצוינת, הגענו לכמה מצבים טובים מאוד, יותר מהפועל חיפה. אני חושב שאם היינו מנצלים אותם הדברים היו נראים אחרת. לצערנו לא עשינו את זה ובחצי השני היינו קצת עייפים ופחות טובים. יצאנו די בנס במחצית השנייה, אבל יכולנו לסיים את המשחק עוד לפני כן. אני מאחל ליובל נעים שיגיע לקבוצה גדולה, מאוד התחברתי אליו, יש בו משהו שונה מהמאמנים שעבדתי איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully